یک کارشناس مسائل استراتژیک گفت: دولت‌های غربی ادعای دروغین دارند و خواهان ایجاد دولتی سرسپرده و تابع خود هستند از همین رو از به وجود آمدن دولت دموکراتیک در سوریه نگرانند به همین منظور میزان مشارکت در انتخابات سوریه از همه لحاظ چه امنیتی و چه سیاسی تاثیر زیادی بر آینده این کشور دارد.

"امیر موسوی" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران در رابطه با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سوریه گفت: مهمترین نکته در این انتخابات، آزادسازی اکثر مناطق مهم داخل سوریه است از همین رو این انتخابات در اکثر نقاط سوریه برگزار خواهد شد که نشان دهنده اقتدار دولت سوریه و استقبال مردم از این انتخابات است از همین رو شاهد جهش سیاسی جدید در سوریه هستیم.

وی تصریح کرد: مخالفان و تروریست‌ها به بدترین نحو در حال جرم و جنایت علیه ملت و دولت سوریه هستند از همین رو مردم از این درگیری و جنایات خسته شده‌اند.

موسوی گفت: مخالفان مورد پسند دولت و ملت سوریه نیستند از همین رو شرایط برای مخالفان سوری خوب نیست و به نظر می‌رسد با اتفاقات رخ داده مشارکت خیلی خوبی در داخل و خارج سوریه از این انتخابات صورت گیرد.  
 
این کارشناس مسائل استراتژیک تشریح کرد: انتخابات در خارج از کشور سوریه مخالفت دولت‌های غربی و برخی کشورهای مرتجع عربی نظیر امارات، عربستان و قطر را در پی داشت که نشان از این دارد این کشورها از حرکت دولت سوریه به سمت دموکراسی در هراسند و می‌دانند مردم سوریه نگاهی متفاوت دارند به همین منظور خواهان برقراری آرامش با نظام فعلی هستند.

وی افزود: دولت‌های غربی ادعای دروغین دارند و خواهان ایجاد دولتی سرسپرده و تابع خود هستند از همین رو از به وجود آمدن دولت دموکراتیک در سوریه نگرانند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: میزان مشارکت در انتخابات  سوریه از همه لحاظ چه امنیتی و چه سیاسی تاثیر زیادی بر آینده این کشور دارد  از همین رو تحول جدیدی برای این کشور پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سوریه ، اتخابات ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار