دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: جلسه ممیزی خارجی سیستم ISO9001 در ستاد مدیریت بحران منطقه یک از سوم خرداد ماه شروع و امروز به پایان رسید.

کیوان فاتحی‌منش در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ممیزی مراقبتی سیستم ISO9001 (مدیریت کیفیت) از روز شنبه مورخ سوم خرداد ماه سال جاری با حضور دبیر و پرسنل ستاد مدیریت بحران،‌ سرممیز و کارشناس واحد بهبود روش‌ها در ستاد مدیریت بحران منطقه آغاز شد.

وی بیان کرد: در این جلسه موارد خط مشی سیستم مدیریت یکپارچه شهرداری منطقه یک و اهداف کلان و خرد ستاد مدیریت بحران منطقه و همچنین اهداف اصلی ستاد و معیارهای پایش و منابع و زیرساخت‌های ستاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک تصریح کرد: از واحدهای مختلف ستاد و انبار نگهداری و تجهیزات جهت آماده بکار بودن تجهیزات در مواقع بروز بحران و موارد دیگر بازدید به عمل آمد.

وی اظهار داشت: در ممیزی که با فعالیت‌ تیم‌های چند گانه ممیزی در سطح منطقه، نواحی و معاونت‌ها انجام شد ممیزان خارجی با در نظر گرفتن شواهد و مشاهدات و تعیین میزان مطابقت وضعیت موجود با معیارهای استاندارد از پیش تعیین شده پرداختند.

فاتحی‌منش خاطرنشان کرد: جلسه اختتامیه ممیزی مورخ 7خرداد ماه سال جاری با حضور شهردار و قائم مقام،‌ معاونان و مدیران و شهرداران نواحی و معاونت‌های مختلف و با حضور ممیزان در سالن کنفرانس منطقه برگزار گردید که شهرداری منطقه یک برای دومین سال پیاپی موفقه به دریافت و تمدید گواهینامه ISO9001 مدیریت کیفیت گردید.

*بازدید از زمین ناحیه 2منطقه یک برای احداث سوله بحران

فاتحی‌منش در ادامه گفت: به منظور امکان‌سنجی برای احداث سوله مدیریت بحران امروز از زمین پیشنهادی ناحیه 2 منطقه یک بازدید صورت گرفت.

وی بیان کرد: دراین بازدید که با حضور رئیس دفتر فنی سازمان و دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه و کارشناس پیشگیری ستاد و نمایندگان شهرداری ناحیه 2انجام شد در خصوص امکان سنجی از زمین پیشنهادی در محله اوین جنب ورزشگاه اوین بحث و بررسی شد.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک خاطرنشان کرد: مقرر گردید دفتر فنی سازمان نتیجه ارزیابی را در اسرع وقت به ستاد بحران منطقه یک اعلام کند و این بازدید جهت مکان یابی از این زمین انجام گرفت.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: جلسه ، ممیزی ، خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار