رئیس سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با ارایه مدل‌های جدید به حوزه اشتغال کشور ورود پیدا کرد.

کوروش پرند، رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، درخصوص نقش این سازمان درتوسعه بخش اشتغال کشور گفت: با توجه به بسته سیاستی شورای عالی اشتغال وتاکید آن برحفظ اشتغال موجود وتوسعه اشتغال پایدار وهم چنین پایدارسازی کسب و کارهای خرد، متوسط وکوچک و حمایت مالی از بخش‌های خصوصی و تعاونی، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور نیز، با کمک مدل‌های جدید به حوزه اشتغال کشور ورود پیدا کرده است.

وی درادامه در خصوص مدل‌های جدید مورد نظر تصریح کرد: بازار‌سازی و برند‌سازی پس از تولید طراحی و توجه به مواد معدنی پیش از تولید کالا از موارد بسیار مهمی است که در الگوی جدید آموزش بازار محور مورد توجه قرار گرفته است هم چنین با کمک کارآفرین‌های برتر تلاش شده تا با برقراری ارتباط میان حلقه‌های تولید، برند‌سازی و فروش نسبت به ایجاد اشتغال پایدار در کشور اقدام کرد.

رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد: تا کنون اجرای طرح آموزش بازار محور در رشته‌هایی نظیر صنعت پوشاک، قالیبافی، گیاهان دارویی و ... صورت گرفته است امیدواریم رشته‌های بیشتری را نیز در برگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.