به همت جمعی از جوانان اصلاح‌طلب استان گیلان سازمان جوانان حزب اسلامی کار شاخه گیلان تاسیس شد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران،  متن کامل بیانیه تأسیس شاخه گیلان سازمان جوانان حزب اسلامی کار به شرح زیر است:

" خرداد ماه ترانه‌سرایی ماست"
مردم شریف ایران، شهروندان فرهیخته گیلانی، چرخ گردون فلک باز به خرداد ماه رسید؛ خرداد پرحادثه و پر حماسه. خوب یادمان هست، همین خرداد پیشین بود که با یاری و همراهی هم، حماسه‌ای دیگر آفریدیم و مدیری مدبر و از طایفه امیدواران را جایگزین آن مردی کردیم که دیگر رفته است.

اینک در سالروز بعثت پیام‌آور رحمت و هدایت، حضرت محمد مصطفی (ص) و در طلیعه نخستین سالگشت حماسه سیاسی مردم مدبر و امیدوار ایران، خرسندیم تا به اطلاع‌تان برسانیم که بذرهای امیدمان بارور شده و به همت شما مردم و با درایت و همراهی دولت مردمی یازدهم، عرصه فعالیت‌های مدنی و سیاسی بر احزاب و تشکل‌های قانونی کشور فراخ‌تر شده است؛ یک خرداد بهاری دیگر از راه رسیده است.

در این خرداد بهاری ما، جمعی از جوانان اصلاح‌طلب استان گیلان، همگام با تشکل‌ها و جریان‌های سیاسی و صنفی شکوفا شده در نوبهار تدبیر و امید، تأسیس شاخه گیلان سازمان جوانان حزب اسلامی کار - از احزاب اصلی اصلاح‌طلب کشور و یکی از گروه‌های هجده‌گانه عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات - را به اطلاع عموم مردم می‌رسانیم.

بر آنیم تا با اتکا به تجربیات گران‌سنگ جنبش اصلاح‌طلبی مردم ایران و با حمایت و همراهی همه آنانی که دل در گرو میهن اهورایی‌مان دارند و اسلام رحمانی و شریعت حنیفیه سمحه سهله را سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی خویش قرار داده‌اند، از دستاوردهای سه دهه مردمسالاری دینی کشور که ثمره خون پاک شهیدان و مجاهدت آحاد زنان و مردان دلاور ایران‌زمین است پاسداری کرده و با روشنگری و نقادی و ترویج فرهنگ تحزب و کار جمعی، دستان نسل جوان کشور را در دست آفریدگاران این بزرگترین انقلاب مردمی قرن اخیر قرار دهیم و گسست موجود میان نسل‌ها را تا حد امکان کاهش دهیم.

ما جوانان اصلاح‌طلب عضو سازمان جوانان حزب اسلامی کار شاخه گیلان، در راه نیل به این مقصود، خود را از یاری و مساعدت همه دلسوزان و کوشندگان راه اعتلای ایران اسلامی بی‌نیاز نمی‌دانیم و دستان پر مهر جوانان دیروز و امروز دیار میرزاکوچک خان را، از هر حزب، گروه‌ و جناحی که باشند، به گرمی می‌فشاریم و تجربیات‌شان را توشه راهمان می‌سازیم.

"و ما أرید الا الاصلاح؛ علیه توکلت و الیه اُنیب"

                                                                اعضای هیأت مؤسس سازمان جوانان حزب اسلامی کار
                                                                شاخه گیلان
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار