مدیر اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک گفت: فعالیتهای آموزشی و خلاقیت‌مدارانه خانه کودک منطقه یک رو به رشد است.

بی‌نظیر سیاوشی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در خانه‌های کودک فعالیتهای آموزشی و خلاقیت‌مدارانه برای ارتقا سطح آگاهی و سلامت جسمی و روانی کودکان انجام می‌گیرد.

وی بیان کرد: این فعالیتها شامل مواردی همچون آموزش نقاشی، آموزش قرآن و حدیث همراه با شعر و کار دستی، درگیری برای خلق یک اثر هنری ورزش و انعطاف‌پذیری کودک، آشنایی با روشهای حفظ سلامت، آموزش مهارتهای ذهنی به کودکان، آشنایی کودکان با اشعار قدیمی و شاعران، قصه خوانی و برگزاری اردوهای تفریحی و فرهنگی، آشنایی کودکان با اعیاد و مناسبتهای مذهبی و سنتی و موارد دیگر است .

مدیر اداره آموزشهای شهروندی اظهارداشت: در حال حاضر 21 خانه کودک در 21 محله در منطقه یک در حال فعالیت است و 5 خانه کودک دیگر در حال راه‌اندازی هستند.

وی خاطر نشان کرد: در این خانه‌ها ارائه خدمات آموزشی از طریق بازیهای مناسب به کودکان، تقویت مهارتهای زندگی از طریق بازی با اسباب بازیها و قصه‌گویی افزایش خلاقیت از طریق اجرای تئاترهای آموزشی،ایجاد تعامل هدفمند بین کودک و والدین و شهر از محورهای اصلی فعالیتهای خانه کودک به شمار می‌رود.

*آموزش راهنمایی و رانندگی و فرهنگ ترافیک در خانه کودک ازگل

سیاوشی در ادامه گفت: کلاس آموزش راهنمایی و رانندگی امروز با موضوع فرهنگ ترافیک در خانه کودک ازگل برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در این کلاس آموزشی که 20 نفر از کودکان محله ازگل حضور داشتند به یادگیری موضوعاتی حول محور چراغ راهنمایی و رانندگی و آشنایی با عمکرد رنگهای آن، سرعت غیر مجاز و بستن کمربند ایمنی پرداختند.

انتهای پیام /
 

برچسب ها: خانه ، کودک ، اموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار