مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون : حکم سجده بر مهرهایی که نوشته یا نقش دارد؛ از نگاه امام خمینی(ره) و.... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

حکم سجده بر مهرهایی که نوشته یا نقش دارد؛ از نگاه امام خمینی(ره)

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/9/2298116_570.jpg

سوال: سجده بر مهرهایی که نوشته یا نقش دارد چه حکمی دارد؟ پاسخ: مانع ندارد "ولی اگر نقش بارگاه دارد به آن سجده نشود".



ظریف: آمادگی ایران برای همکاری با الجزایر برای حل مسائل بین‌المللی

 وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به مواضع و دیدگاه‌های مشترک دو کشور در خصوص بسیاری از مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی، بر آمادگی متقابل کشورمان برای هم فکری و همکاری با الجزایر در خصوص مسائل مهم بین‌المللی و بویژه جهان اسلام تاکید کرد.


آمریکایی‌ها پشت توافق‌ها را خالی می‌کنند/ چانه‌زنی و گزافه گویی روند مذاکرات را دچار رکود و التهاب می‌کند

 سفیر سابق ایران در اسپانیا و کوبا طی یادداشتی به بررسی وضعیت اقدام جمهوری‌خواهان برای دادن اختیار به کنگره برای تصمیم‌گیری در مورد توافق با ایران، بر سر مذاکرات هسته‌ای پرداخت.


هیچگاه به دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و نیستیم/ از انرژی صلح آمیز هسته‌ای چشم پوشی نخواهیم کرد

 وزیر امور خارجه کشورمان با ارائه گزارشی از روند مذاکرات ایران با غرب گفت: ما در عین حالی که هیچگاه بدنبال سلاح هسته‌ای نبوده و نیستیم، ولی از حقوق مشروع خود در بهره‌مندی از انرژی صلح آمیز هسته‌ای چشم پوشی نخواهیم کرد.


از اجرای حکم اعدام "مه‌آفرید خسروی" تا تکذیب احضار مدیر فیس‌بوک به دادگاه استان فارس
مهمترين رويدادهاي دستگاه قضا اجرای حکم اعدام مه‌آفرید خسروی، صدور دستور فیلترینگ اینستاگرام توسط قاضی، مقصر بودن بانکها در رابطه با معوقات بانکی، مجرم شناخته شدن مدیرمسئول روزنامه بهار، تکذیب احضار مدیر فیس‌بوک به دادگاه استان فارس و... بود.


از تلاش جریان‌های سیاسی برای تصدی ریاست دانشگاه تربیت مدرس تا برخوردهای سیاسی با انتخاب رئیس دانشگاه‌ها

 مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.


از جزئیات دیدار ظریف با اشتون در ترکیه تا دعوت "سعود الفیصل" از ظریف برای حضور در عربستان
مذاکره ظریف با اشتون در استانبول، اعلام آمادگی رئیس قوه قضاییه عراق برای تحویل منافقین به ایران، انتقال وجوه توافق شده ایران با 5+1 به حساب بانک مرکزی، دعوت عربستان سعودی از ظریف برای حضور در این کشور و تسلیم استوارنامه نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر از مهم‌ترین رویدادهای حوزه سیاست خارجی در هفته گذشته است.


همه چیز برای برگزاری دیدار رئیس‌جمهور با نمایندگان NGOها آماده است

 قائم‌مقام وزیر کشور در امور اجتماعی گفت: تمامی شرایط لازم برای برگزاری دیدار رئیس‌جمهور با نمایندگان NGOها از سوی معاونت اجتماعی وزارت کشور مهیا است و امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک این دیدار را برگزار کنیم.


برپایی جشنواره‌های عفاف و حجاب برای مقابله با بی‌‌بندوباری/ ورود قوه قضاییه به مقوله بی‌عفتی در خیابان‌ها

دبیر فرهنگی انجمن اسلامی مستقل گفت: باید نسبت به مقوله حجاب کارهای ایجابی و سلبی صورت گیرد و در درجه اول الگوهای مناسب فرهنگی در زمینه حجاب و عفاف در رسانه‌ها معرفی شود.


ایستادگی تمام‌قد ظریف در برابر اروپاییان/ ناشناخته بودن ظرفیت‌های تجهیزاتی و عملیاتی "سپاه حفاظت" برای دنیا/ رونمایی از 2 سامانه "فکور" و "رسول" در قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌ الانبیاء (ص)/ توقیف کشتی حامل سوخت قاچاق توسط سپاه پاسداران در تنگه هرمز

گزیده‌ای از مهمترین اخبار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران در هفته‌ای که گذشت را مرور می‌کنیم.


انتخاب اعضای شورای عالی بنیاد باران/ اعلام جزئیات پیش‌کنگره دوم جام/ توضیحات آیت‌الله هاشمی درباره انتصابات اخیر دانشگاه آزاد

 مجله احزاب و تشکل‌های سیاسی در طی هفته گذشته عناوین خبری همچون انتخاب اعضای شورای عالی بنیاد باران، انتصاب اعضای هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات مرکز تحقیقات استراتژیک، توضیحات آیت‌الله هاشمی درباره انتصابات اخیر دانشگاه آزاد اسلامی و ... را در بر دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار