تیم ملی فوتبال اروگوئه‌ در میان 32 تیم راه یافته به جام جهانی فوتبال 2014 برزیل قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم فوتبال اروگوئه‌ با تیم‌های ایتالیا،انگلیس و کاستار‌یکا در گروه D همگروه است و به این بهانه مروری بر بیوگرافی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی ارو‌گوئه خواهیم داشت.
 
ناندور‌ موسلرا‌:
 
 موسلرا‌ دروازه بان تیم ملی اروگوئه‌ متولد سال 1986 میلادی است که با 56 بازی ملی با تجربه ترین دروازه بان تیم اروگوئه‌ محسوب می‌شود و در تیم باشگاهی گالاتا‌ سرای ترکیه عضو می‌باشد.
 
 مارتین سیلوار:
 
 سیلوا یکی دیگر از دروازه‌بانهای دعوت شده به تیم ملی  ار‌وگوئه است که متولد سال 1983  میلادی  است و با 4 بازی ملی در تیم باشگاهی و اسکود‌گاما برزیل بازی می‌کند.
 
 رودریگو‌ مونز‌:
 
 مونز‌ دروازه‌بان تیم ملی اروگوئه‌ متولد سال 1982 میلادی است وی تجربه بازی در تیم ملی کشورش را ندارد و در تیم باشگاهی لیبرتاد‌ پاریس عضو می باشد.
 
 دیگو‌ لوگانو‌ :
 
 لوکانو مدافع تیم ملی اروگوئه متولد 1980 میلادی و تجربه 92  بازی ملی  و 9 گل ملی را اندوخته دارد و در تیم باشگاهی  برومویچ‌ انگلیس توپ می‌زند.
 
 دیه گوکودین‌:
 
 گوکودین‌ مدافع تیم ملی فوتبال اروگوئه متولد  سال 1986  است و تجربه 72 بازی  ملی و سه گل ملی را دارد و در تیم باشگاهی اتلتیکو‌ مادرید‌ اسپانیا توپ می‌زند.
 
 مارتین کاکراس‌:
 
 کاکرس‌ مدافع تیم ملی  اروگوئه‌ متولد 1987  میلادی است و با 55 بازی ملی و یک گل ملی در تیم باشگاهی یوونتوس‌ ایتالیا بازی می‌کند.


 
 سباستین کواتس‌:
 
 کواتس‌ مدافع تیم ملی فوتبال اروگوئه‌ متولد سال 1990  میلادی و 13 بازی  ملی بدون گل در تیم باشگاهی  ناسیونال‌‌اروگوئه بازی می‌کند.
 
خورخه‌ فوسیله‌:
 
فوسبله‌ مدافع تیم ملی اروگوئه‌ است که متولد  سال 1984  میلادی است و 41 بازی ملی بدون گل در کارنامه فوتبال ملی‌اش به چشم می‌خورد در تیم پورته‌ پرتغال بازی می‌کند.
 
خوزه‌ ماریا‌ خمینس‌:
 
خمینس‌ مدافع تیم ملی  اروگوئه‌ متولد سال 1995 میلادی است که 4 بازی ملی اندوخته خود دارد و در تیم باشگاهی  اتلتیکو‌ مادرید‌ اسپانیا توپ می‌زند.
 
 ماکسیمیلیانو‌:
 
 ماکسیمیلیانو‌ را مدافع تیم ملی  اروگوئه‌ متولد سال 1984  میلادی است و با 88 بازی ملی و سه گل ملی در تیم باشگاهی  بنفیکا‌ پرتغال بازی می‌کند.
 
آلخاندر‌و سیلوار‌:
 
 سیلو‌ا مدافع تیم ملی اروگئوه‌متولد 1989/9/4  (1989) میلادی است که تجربه دو بار پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش را دارد و در تیم ملی باشگاهی  لانوس آرژانتین عضو می‌باشد.
 
 آدرس اسکوتی:
 
اسکوتی مدافع تیم ملی  اروگوئه سال 1975 میلادی که تجربه 40 بار پوشیدن  تیم ملی کشورش را دراد و یک بار برای تیم ملی  کشورش گل به ثمر رسانده در تیم باگشاهی ناسیونال‌اروگوئه توپ می‌زند.
 
 الگیدو‌ آروالو ریوس:
 
ریوس هافبک تیم ملی اروگوئه است وی متولد 1982 میلادی است و با تجربه 53 بازی ملی بدون گل ملی در تیم باشگاهی مورلیا‌ مکزیک بازی می‌کند.
 
 سپاستین اگورن:

اگورن هافبک تیم ملی اروگوئه متولد سال 1981 میلادی است وی تجربه 51 بازی ملی همراه با 7 گل ملی را دارد و در تیم باشگاهی پالمیراس برزیل عضو می‌باشد.

آلوارو گونزالس:

گونزالس هافبک تیم ملی اروگوئه متولد سال 1984 میلادی است و سابقه 42 بار بازی ملی را همراه با 2گل با پیراهن تیم کشورش را دارد و در تیم باشگاهی لاتزیو ایتالیا را دارد.



والتر گارگانو:

گارگانو هافبک تیم ملی اروگوئه است وی متولد سال 1984 میلادی است و 61 بار تجربه بازی برای تیم ملی کشورش را همراه با 1گل دارد و عضویت باشگاه پارما ایتالیا را دارد.

نیکولاس لودیه رو:

هافبک تیم اروگوئه متولد سال 1989 میلادی است و 25 بار تجربه بازی برای تیم کشورش را دارد. وی صاحب 3گل ملی و درباشگاه بوتافوگو برزیل توپ می زند.

آلوارو پریرا:

هافبک تیم اروگوئه که متولد سال 1985 میلادی است و 55 بازی ملی و 6 گل در کارنامه فوتبال ملی‌اش به چشم می‌خورد  و در تیم باشگاهی سائوپائولو برزیل عضو می‌باشد.

دیه گوپرز:

هافبک تیم اروگوئه متولد سال 1980 میلادی است و با 88 بازی ملی و 2 گل ملی دارای تجربه نسبتاً بالایی است و در تیم باشگاهی بلوکنا ایتالیا توپ می زند.

گاستون رامیرز:

هافبک تیم اروگوئه متولد سال 1990 میلادی است و 27 بار تجربه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد و در تیم باشگاهی سواتهمپتون انگلیس بازی می‌کند.

کریستین رودریگوئز:

هافبک تیم اروگوئه متولد سال 1985 میلادی می‌باشد که سابقه 71 بار بازی برای تیم ملی کشورش به همراه 8 گل ملی را به یدک می‌کشد و در تیم باشگاهی اتلتیکو مادرید اسپانیا توپ می‌زند.

آلوارو فرناندز:

فرناندز یکی  دیگر از هافبک‌های تیم اروگوئه می‌باشد که متولد سال 1985 میلادی است وی سابقه 12بازی ملی را دارد و درتیم باشگاهی لاپلاتا آرژانتین توپ می زند.

گوانزالو کاسترو:

کاسترو مهاجم تیم اروگوئه متولدسال 1984 میلادی است و تجربه 5 بازی ملی بدون گل را دارد ودر تیم باشگاهی رئال سوسیداد اسپانیا توپ می زند.

روبرتو کاوانی گومز:

گومز مهاجم تیم فوتبال اروگوئه می باشد وی متولد سال 1978 میلادی است و تجربه 60 بازی ملی همراه با 20گل ملی درکارنامه فوتبال ملی‌اش دیده می‌شود.در تیم باشگاهی پاریس ساینت جرسین فرانسه عضو می باشد.

دیه گو فورلان:

فورلان مهاجم تیم اروگوئه است و متولد سال 1979 میلادی می‌باشد و با 108 بازی ملی و 36 گل ملی درتیم باشگاهی سرزو اوساکا ژاپن عضو می باشد.

ابل ماتین هرناندز:

مهاجم تیم اروگوئه متولد سال 1990 میلادی است وتجربه 11 بازی ملی همراه با 7 گل درکارنامه‌اش دارد. وی در تیم باشگاهی پالرمو ایتالیا توپ می‌زند.

ریکاردو استانی:

مهاجم تیم اروگوئه است که متولد سال 1986 میلادی می باشد و 8 بازی و 2 گل ملی درکارنامه ملی اش دیده می‌شود. وی در تیم باشگاهی اسپانیول اسپانیا بازی می‌کند.

آلبرتو سوارز دیاز:

مهاجم این تیم که متولد سال 1987 میلادی است و با 77 بازی و 39 گل ملی یکی از بازیکنان جوان و با تجربه تیم اروگوئه می‌باشد که در تیم باشگاهی لیورپول انگلیس توپ می‌زند.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار