جلالی در خصوص ارزیابی‌اش از سه بازی تدارکاتی تیم ملی گفت: بازی های تدارکاتی در اردوهای بلند مدت انجام می شود بر این اساس فشار زیادی بر روی ملی پوشان وارد می شود و از لحاظ جسمانی تحلیل می‌روند.

مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: سرمربی تیم ملی در بازی های تدارکاتی به دنبال شکل دادن به اسکلت تیم ملی است بر این اساس در روزهای آخر مشخص می شود که وضعیت تیم ملی  خوب یابد است.
 
 کارشناس فوتبال درباره  سیستم دفاعی تیم ملی  در سه بازی تدارکاتی بیان کرد:  تیم ملی در بازی های جام جهانی  در درجه اول باید به دنبال گل نخوردن باشد بر این اساس کی روش مبنای تیم ملی را دفاع کردن گذاشته بود .
 
وی درباره وضعیت دروازه تیم ملی تصریح کرد: اگر ما بخواهیم در مورد وضعیت دروازه بان تیم ملی صحبت کنیم باید مداوم در کنار تیم ملی  باشیم به هر حال وضعیت دروازه بان تیم ملی باید از لحاظ روحی و جسمانی بررسی کنیم تا بتوانیم عملکردش در درون دروازه مورد ارزیابی قراردهیم.
 
 وی درباره اینکه تیم ملی با ماکت نیجریه، بوسنی و هرزه گوین بازی کرده یا نه بیان کرد: هیچ کدام از این تیم ها ماکت آرژانتین نبودند اما شبیه ساز دو بازی تیم ملی  با نیجریه و‌بوسنی و هرز‌گوین بودند.
 
جلالی در مورد وضعیت خط میانی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی در جام جهانی نیاز به دوندگی و درگیری دارد به نظر من مجموعه بازیکنان در این خط می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: تیم ملی بیشتر از همه به آمادگی ذهنی و روانی نیاز دارد بازیکنان تیم ملی  در دو سال گذشته با انتقادات شدید روبرو بودند بر این اساس در این مقطع زمانی  کی‌روش باید از لحاظ روحی و روانی  تیم را ترمیم و ذهن آنها را برای جام جهانی تقویت کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کارشناس ، فوتبال ، بررسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۵۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
داوری در حد دروازه بان تیم ملی نیس
کیروش چاره ای جز انتخاب احمدی به عنوان دروازه بان اول نداره
آخرین اخبار