جلسه هم اندیشی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با دبیران شورایاری و با حضور دکتر طلوعی شهردارمنطقه 8 برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  مرتضی طلایی در این جلسه با اشاره به نقش و اهمیت شورایاری هاگفت: مشارکت فعالانه مردم در اداره شهر مهمترین هدف مجموعه مدیریت شهری است که در این راستا شورایاری های محلات و مناطق از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و می توان گفت که شورایاری ها نماد مشارکت مردمی به شمار  می روند.

وی افزود: امروز شورایاران به عنوان  بازوان اجرایی در تحقق اهداف مدیریت شهری  هستند، از این‌رو می‌توان اجرای بسیاری از اقدامات را بر‌عهده شورایاری‌ها گذاشت.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به  نقش و جایگاه مدیریت محله گفت: امروز ما به دنبال تحقق مدیریت محله محور هستیم ،مدیریتی که توسط مردم اعمال شود.
وی افزود: اگر مدیریت شهر از محلات شروع شود شاهد رشدو بالندگی شهر در زمینه های گوناگون خواهیم بود که بر همین اساس  تمام سعی و تلاش خود را معطوف این موضوع  کرده ایم.
طلایی با اشاره به این که امسال به نام اقتصادو فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری شده است افزود: با توجه به این نام گذاری، شورایاری ها ومدیران محلات باید در جهت ارتقای مشارکت های مردم تلاش کنند.
در ادامه دکتر طلوعی شهردار منطقه از  شورایاران به عنوان نمایندگان مردم که وظیفه خطیری بر عهده دارند یاد کرد وا فزود: قطعا ارتباط شورایاران با مدیریت شهری به حل مشکلات شهروندان کمک بسیاری خواهد کرد.

وی گفت: : شورایاران به عنوان پل ارتباطی و بازوی توانمند شهرداری، می توانند انتقال دهنده مسائل و مشکلات شهروندان به مدیریت شهری باشند.

دکتر طلوعی با تاکید بر نقش  شورایاران به عنوان مشاوران امین مدیریت شهری تصریح کرد: افزایش ضریب مشارکت حداکثری، اجرای موفق طرح ناحیه محوری، تحقق رویکرد محله محوری و شهروند مداری از نتایج مثبت و دستاوردهای موفق شورایاران است.

شهردار منطقه 8 افزود: با ایجاد رابطه مستمر و بهینه در بخش های مختلف، می توانیم خدمات رسانی مطلوب تری به شهروندان ارایه کنیم.
وی از شورایاریها به عنوان حلقه اتصال بین مدیران شهری و شهروندان نام برد و گفت: تحقق محله محوری از دستاوردهای مهم شورایاری است.
همچنین در ادامه این جلسه، رای گیری انتخابات هیات رئیسه دبیران شورایاری برگزار شد، و محمد رضا رئیسی به عنوان دبیر جدید شورایاری،آرمن اوهانجانیان جانشین هیات رئیسه، تیمور آرزومند به عنوان منشی هیات رئیسه شورایاری منطقه 8 معرفی شدند.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: شورایار ، مشارکت ، مردمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار