شهردار منطقه ۱۰ از اجرای عملیات آماده‌سازی پهنه جنوب شرقی حرم مطهر امام خمینی(ره) برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال رهبر فقید انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  فرامرز عظیمی شهردار منطقه با تشریح اهم اقدامات صورت گرفته این منطقه در حرم امام (ه) گفت: پهنه تحویلی منطقه 10 به متراژ طولی 3 کیلومتر و مسافت7 هزار مترمربع در ضلع جنوب شرقی حرم مطهر امام خمینی (ره) واقع شده است و از ابتدای اردیبهشت ماه با استفاده از تجهیزات و نیروهای انسانی در حال آماده سازی پهنه برای پذیرایی از زائران حرم مطهر می باشد.

وی با بیان این که شرایط لازم برای حضور زائران با اجرای اقدامات و ارائه خدمات بهینه در پهنه جنوب شرقی مرقد امام (ره) در بخش های مختلف عمرانی، اجتماعی، ترافیکی، خدماتی و ... فراهم می شود ادامه داد: فعالیت های اجرایی این منطقه به منظور آرام سازی، زیباسازی، تلطیف محیط و آسایش شهروندان از اول اردیبهشت ماه آغاز شده و بر اساس دستورالعمل ابلاغی اکیپی از نیروهای کارگری و اجرایی به همراه ادوات و ماشین آلات سبک و سنگین به پهنه اعزام شده اند تا ضمن آماده سازی پهنه، در تاریخ 14 خرداد ماه نسبت به ارائه خدمات به زائران و همچنین برپایی ایستگاه فرهنگی و پذیرایی اقدام کنند.

عظیمی با بیان این که 21هزار مترمربع عملیات نظافت و پاکسازی در پهنه انجام شده است، تصریح کرد: تاکنون عملیات کاشت 100 اصله درخت، کاشت 500 مترمربع گل و گیاه، نظافت 500 مترمربع فضای سبز، آبیاری 5 هزار مترمربع فضای سبز، 5 هزار مترمربع علف کشی و تسطیح فضای سبز، شست و شوی جداول به طول 12 هزار متر، شست و شوی 400 هزار مترمربع از معابر، جمع آوری 300 مترمکعب خاک و نخاله، نظافت42 چشمه سرویس بهداشتی، استقرار 6 چشمه سرویس بهداشتی پرتابل، 100 مترمربع سیمان کاری، لکه گیری آسفالت به میزان 40 تن، 20 تن اصلاح شیب آسفالت ایستگاه و رنگ آمیزی جدول به طول 1500 متر انجام شده است.

به گفته وی نظافت کانکس های کارگری، نصب پلاکارد، نصب پوستر، نصب تاسیسات سرویس بهداشتی پرتابل، ساماندهی و بازسازی سرویس های بهداشتی قدیمی، حذف زوائد و موانع فیزیکی از دیگر اقدامات در پهنه تحویلی منطقه بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: نظافت ، پاکسازی ، حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار