دروازه‌بان لایق تیم ملی کشورمان گفت: اردوی اتریش مکان خوبی برای آمادگی بازیکنان بود و بچه‌ها بازی به بازی هماهنگ می‌شوند.

نیما نکیسا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در بازی با بلاروس و مونته نگرو بازی در وسط زمین قرار داشت و جنگ اصلی را هافبک‌ها انجام می‌دادند. در بازی دیروز با آنگولا هم بازی به همین صورت پیش می‌رفت تا آن ضربه ایستگاهی که به گل آنگولا منجر شد.

وی ادامه داد: بعد از گل آنگولا بود که بازیکنان ایران از لاک دفاعی خارج شدند و توانستند گل تساوی را به ثمر برسانند.
کارشناس فوتبال افزود: تیم ملی ایران نقاط ضعفی دارد که باید به سرعت آن نقاط را پوشش بدهیم و اولین نقطه ضعف ایران ناهماهنگی دروازه‌بان و خط دفاعی است.

وی تاکید کرد: همه فکر می‌کنند که دانیال داوری باید برای آن ضربه ایستگاهی از دروازه خارج می‌شد ولی چون ضربه در شش فرم بود باید خط دفاعی آن را دور می‌کرد و جا برای خروج داوری کم بود.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: فکر نمی‌کنم آنگولا با تیم اصلیش مقابل ایران بازی کرد و تیمی هم نبود که تیم ملی ما را به زحمت بیندازد تیم مونته نگرو هم دفاعی بازی می‌کرد و شرایط گلزنی برای ایران به وجود نیامد.

نیما نکیسا در پایان در مورد دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی خاطرنشان کرد: هر یک از دروازه‌بانان تیم ملی ظرفیت خاص خودشان را دارند و من فکر می‌کنم رحمان احمدی دروازه‌بان آماده‌ای باشد و دانیال داوری با توجه به بازی‌هایی که در بوندسلیگا انجام داده و شباهت و سبک زندگی بوسنی با آلمان می‌تواند در بازی با بوسنی کمک بکند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: رحمان ، احمدی ، دروازه بان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار