پرتابگر وزنه کشورمان گفت: می خواهم تا با بالاترین سطح آمادگی در بازیهای آسیایی حضور پیدا کنم و با کسب خوش رنگ ترین مدال در شادی مردم ایران سهیم باشم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ لیلا رجبی که یکی از شانس های کسب مدال برای دوومیدانی کشورمان به حساب می آید دوومیدانی، اظهار داشت: با توجه به اینکه حدود چهار ماه تا بازیهای آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی فاصله داریم، تمرینات بدنسازی و افزایش قدرت بدنی را در دستور کار خود قرار دادم تا بتوانم با بالاتریم میزان آمادگی در این رقابتها حضور پیدا کنم، چرا که قاعدتا حریفان نیز با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر خواهند شد.

پرتابگر روسی کشورمان در خصوص وضعیت فعلی خود، اذعان داشت: در حال حاضر زیر نظر مربی روسی خود بیشتر روی تکنیک و قدرت بدنی کار می کنم و هیچگونه رکورد گیری را انجام نداده ام تا آخرین وضعیتم را بررسی کنم، اما بی شک رقیبان سر سختی را پیش رو خواهم داشت و به همین دلیل با جدیت به تمرینات در این اردو ادامه می دهم.

وی در رابطه با مصدومیت قبلی که از ناحیه آشیل پا داشت، افزود: مصدومیتم تا حد زیادی برطرف شده است، هر چند که در ورزش هیچ چیز قابل پیش بینی نیست اما تمام تلاش خود را خواهم کرد تا با بهترین شرایط و بالاترین سطح آمادگی برای کسب مدالی خوش رنگ در بازیهای آسیایی بجنگم.

لیلا رجبی روز 17 اردیبهشت ماه ایران را به مقصد بلاروس ترک کرد تا زیر نظر مربیان روسی تمرینات آماده سازی را پیگیری کند.

لازم به ذکر است این پرتابگر کشورمان تا آغاز بازیهای آسیایی در بلاروس اقامت خواهد داشت و از همان جا به طور مستقیم در مسابقات حاضر خواهد شد.

لیلا رجبی به همراه لیلا ابراهیمی و مریم صدارتی سه دوومیدانی کار زن ایران هستند که توانسته اند به مدال در مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کنند.

تا بازی های آسیایی گوانگجو 2010 هیچ یک از زنان دوومیدانی کار ایرانی موفق به کسب مدال در این بازی ها نشده اند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: رجبی ، پرتابگر ، وزنه ، بازی ، آسیایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار