وزیر امور جاسوسی اسراییل در اظهاراتی گفت اسراییل در مذاکرات هسته‌ای ایران و غرب شرکت نخواهد کرد اما توضیحات لازم را در مورد این پرونده از نمایندگان گروه 1+5 دریافت می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از صدای اسراییل: "یووال اشتاینیتز" روز شنبه در اظهاراتی دستیابی توافق بین تهران و گروه 1+5 را در مورد موضوع برنامه هسته‌ای ایران تا موعدد مقرر آن یعنی بیستم ماه آینده میلادی بعید دانست.

او در ادامه اظهارات خود در شهر بئرالسبع پیش بینی کرد مذاکرات هسته‌ای میان ایران و قدرت‌های بزرگ به مدت چند ماه تمدید شود.

وزیر امور جاسوسی اسراییل در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: اسراییل در مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 شرکت نخواهد کرد مگر اطلاعاتش در جریان این مذاکرات تاثیرگذار باشد.

"اشتاینیتز" همچنین با اشاره به اینکه اسراییل دائما با نمایندگان قدرت‌های بزرگ برای شنیدن ارزیابی آنها از مذاکرات هسته‌ای با ایران در حال رایزنی است افزود: اسراییل توانسته است از کشورهای گروه 1+5 در مورد باقی ماندن ایران به عنوان کشور در آستانه دستیابی به سلاح هسته‌ای که باعث آغاز رقابت هسته‌ای بین کشورهای خاورمیانه به ویژه الجزایر و سوریه می شود، توضیح بخواهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار