اتباع سوری مقیم آمریکا در اعتراض به اقدام کاخ سفید در جلوگیری از استقرار صندوق های انتخابات ریاست جمهوری سوریه در این کشور ،در مقابل مقر سازمان ملل متحد تجمع کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران اتباع سوری مقیم آمریکا در اعتراض به اقدام کاخ سفید در جلوگیری از استقرار صندوق های انتخابات ریاست جمهوری سوریه در سفارتخانه و کنسولگری های این کشور در خاک آمریکا، در مقابل مقر سازمان ملل متحد تجمع کردند.

 اتباع سوریه با در دست داشتن پرچم و عکس رئیس جمهور کشورشان، این اقدام واشنگتن را مخالف همه اصول حقوق بین الملل دانستند.

تجمع کنندگان در حالیکه شعارهایی برضد حمایت آمریکا و دیگر کشورهای غربی از تروریست های داخل سوریه سر می دادند، از دبیرکل سازمان ملل متحد خواستند مانع از پایمال شدن حقوق آنها طبق اصول منشور ملل متحد شود.

جمعی قابل توجهی از این افراد را مسیحیان سوری تشکیل می دادند.

این افراد نیز با تاکید بر زندگی آزادانه پیروان همه ادیان در داخل سوریه، حمایت دولت های غربی از شاخه های القاعده در سوریه را برخلاف همه ادعاهای آنان در مبارزه با تروریسم خواندند.

برخی از شهروندان سوری در مصاحبه با خبرنگاران، ممنوعیت استقرار شعب اخذ رای انتخابات سوریه در خاک آمریکا را خواست رژیم صهیونیستی معرفی کردند.

تجمع کنندگان در پایان با قرائت بیانیه ای از اعضای سازمان ملل متحد خواستند مانع از تکروی آمریکا در معادلات جهانی و تضییع حقوق دیگر ملت‌ها شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار