جلسه پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه با حضور مدیران ارشد بانکهای کشور و نمایندگانی از دفتر مقام معظم رهبری و نهاد ریاست جمهوری، امروز در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

ابراهیم رضایی استاندار کرمانشاه در این جلسه که با حضور سید محمد صادقی مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی، مهندس شمعی از دفتر مقام معظم رهبری، مهندس همایونی و مهندس یزدانی از نهاد ریاست جمهوری، مهندس پیشرو مدیرعامل بانک صادرات کشور، مهندس نظری مدیرعامل بانک رفاه کارگران کشور و جمعی از مسئولان سایر بانکهای کشور در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد،گفت: سفر مقام معظم رهبری در مهر ماه سال 90 به استان کرمانشاه سفری معنوی و پرخیر و برکت برای این دیار بود.

وی با بیان اینکه در این سفر مصوبات ارزشمندی برای توسعه استان به تصویب رسید، گفت: متاسفانه تاکنون این مصوبات به درستی اجرا نشده اند و مردم کرمانشاه هنوز طعم اجرایی شدن آن ها را نچشیده اند.

استاندار کرمانشاه گفت: در حوزه تخصیص اعتبارات برای اجرای مصوبات این سفر تاکنون تنها دفتر مقام معظم رهبری بوده که به تمام تعهداتش عمل کرده است.

رضایی گفت: این درحالی است که شرایط استان کرمانشاه از لحاظ توسعه و مهمتر از آن از لحاظ بیکاری شرایط بسیار بدی دارد و به شدت نیازمند حرکات جهشی است.

وی افزود: بر اساس آمار موجود استان کرمانشاه در طول سال گذشته رتبه سوم بیکاری کشور را دارد و در فصل زمستان نیز رتبه اول بیکاری ایران را داراست و این مهم می طلبد که ما در انجام برنامه های خود شتاب بیشتری به خرج دهیم.

استاندار کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه دارای پتانسیل ها و استعدادهای بسیاری در حوزه های کشاورزی، گردشگری، مرزها، منابع طبیعی و آب است، اما به دلیل نبود اشتغال و مشکلات سرمایه گذاری دچار مشکلات بسیاری در مسیر توسعه است.

رضایی  تاکید کرد: از مسئولین بانکهای عامل کشور انتظار داریم که توجه بیشتری به مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه داشته و تعهدات خود را در این زمینه انجام دهند.

 وی در پایان گفت: در ابتدا قرار بود بخش اعظمی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان در مدت دو سال به بهره برداری برسد، اما با گذشت حدود سه سال از این سفر هنوز خبری از اجرایی شدن این مصوبات نیست./ز

برچسب ها: تخصیص ، اعتبارات ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.