سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما به دنبال حفظ شاکله اصلی تیم هستیم و بازیکنی در اختیار دیگر تیم ها قرار نمی‌دهیم.

ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: همه تیم ها خواهان بازیکنان تیم فولاد خوزستان هستند، فولاد باغ سبزی است که همه خواهان ماندن در این تیم هستند.
 
وی درباره تمرینات و اردوی تیم نیز افزود: تمرینات 30 خرداد شروع می‌شود و در حال حاضر یک اردو را برنامه‌ریزی کرده‌ایم که زمان ان از 23 تا 29 تیر است و دنبال بقیه کارها هستیم که اردوهای بیشتری را در آینده بتوانیم هماهنگ کنیم.

ابن قاسم همچنین درباره لیست مازاد و جذب بازیکنان جدید نیز افزود: لیست مازاد هنوز اعلام نشده است و در حال حاضر جذب بازیکن جدیدی مدنظرمان نیست.

وی درباره وضعیت سربازی شریفات بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و وی در حال حاضر دانشجو است.

وی درباره اینکه کرمی، رحمانی، شریفات و جماعتی را سرخابی‌ها می‌خواهند گفت: این بازیکن هیچ مذاکره‌ای با تیم‌های استقلال و پرسپولیس را نداشته‌اند و قرار است در تیم بمانند.

ابن قاسم تصریح کرد: فولاد خوزستان با بازیهای درخشانی که در بازی‌های آسیایی داشته قهرمان لیگ شده است بر این اساس همه تیم‌ها به دنبال بازیکنان فولاد هستند اما بازیکنان با تیم قرار دارند و به جای دیگری نمی‌روند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار