به گزارش
گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛ شرایط استخدام به شرح زیر است.
تسلط کافی به مهارتهای Ms Office
آشنا به مقررات سازمانی، قوانین اداره کار ودارای تعاملات برون سازمانی
آشنا به مدیریت نیروی انسانی اعم از جذب و استخدام، نگهداشت و کنترل
تسلط به زبان انگلیسی
تحلیلگر سیستم کارشناس و کارشناس ارشد رشته ی مهندسی صنایع،مدیریت صنعتی و سایر رشتههای مرتبط.
آشنایی کامل با نرم افزار MS officeو سایر نرم افزارهای مرتبط.
تسلط بالا به زبان انگلیسی.
دارای تفکر سیستمی،توانا در حل مساله و دارای قدرت تصمیم گیری.
کارشناس تجزیه و تحلیل
شغل کارشناس و کارشناسی ارشد رشتههای مدیریت- مهندسی صنایع و سایر رشتههای مرتبط.
آشنایی کامل با فرآیندهای مرتبط با تجزیه و تحلیل
تسلط کافی به زبان انگلیسی.
توانا در کار با نرم افزارهای Ms Office.
مهارتهای برقراری ارتباط،کار تیمیو مدیریت زمان.
کارشناس جذب و استخدام کارشناسی یا کارشناسی ارشد رشته مدیریت و سایر رشتههای مرتبط.
آشنا با نرم افزارهای Ms Office .
تسلط کافی به زبان انگلیسی.
آشنا به روان شناسی صنعتی- سازمانی.
آشنا به سیستمهای اداری و بایگانی.
دارای روابط اجتماعی قوی و مهارت انتقال اطلاعات.
کارشناس ارزیابی عملکرد کارشناسی و کارشناسی ارشد رشتههای مدیریت به ویژه گرایش منابع انسانی و سایر رشتههای مرتبط.
کار با نرم افزار Ms Office.
آشنا به روان شناسی صنعتی- سازمانی، روشها و اصول ارزیابی عملکرد..
تسلط کافی به زبان انگلیسی.
کارشناس حقوق و دستمزد کارشناس یا کارشناس ارشد مدیریت،حسابداری،اقتصاد و سایر رشتههای مرتبط.
مسلط به نرم افزار Ms Office
توانا در مدیریت زمان.
آشنایی به آشنا بودن با قوانین کار و تامین اجتماعی،رویههای حقوق و دستمزد و آشنایی با ادبیات اداری.
کارشناس آموزش کارشناسی یا کارشناسی ارشد رشتههای مدیریت،علوم تربیتی گرایش مدیریت و برنامهریزی آموزشی و سایر رشتههای مرتبطتوانایی کار با کامپیوتر و نرم آشنایی با نرم افزارهای Ms Office
آشنایی با سیستمهای آموزشی و سیستمهای اطلاعاتی کارکنان.
آشنایی با زبان انگلیسی.
کارشناس کارگزینی کارشناسی رشتههای مدیریت، حسابداری، اقتصاد و سایر رشتههای مرتبط.
توانایی کار با کامپیوتر و نرم افزارهای Ms Office.
آشنا به شیوههای بایگانی اطلاعات.
مسلط به امور دفتری و ادبیات اداری.
________
لطفاً جهت مشاهده جزئیات مشاغل، تکمیل فرم و ارسال رزومه به سایت www.yalitco.com مراجعه نمایید.