مرحله سوم و پایانی اردوی آمادگی تیم ملی بدمینتون مردان ایران با دو روز تاخیر روز دوشنبه در تالار ورزشی حجاب آمل آغاز شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری، رییس هیات بدمینتون آمل درحاشیه آغاز این اردو به خبرنگار ایرنا گفت : در این اردو که تا بیستم خرداد ادامه دارد ، چهار ملی پوش اعزامی به مسابقات کنیا حضور دارند.

ˈ بهزاد زراعتگر ˈ افزود : ˈ سروش اسکندری ˈ از زنجان ، ˈ حسن متقی ˈ از گیلان ، ˈ فرزین خانجانی ˈ از تهران و ˈ مهران شهبازی ˈ از کردستان ورزشکاران حاضر در این اردو هستند که زیر نظر ˈ مرتضی ولی دروی ˈ سر مربی تیم ملی بدمینتون ایران تمرین خواهند کرد.

وی ادامه داد : در این اردو ˈ آرمین برزندهˈ بدمینتون باز آملی هم با نظر سرمربی تیم ملی در کنار ملی پوشان تمرین خواهد کرد.

زراعتگر گفت : تمرینات تیم ملی در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می شود و تا روز 17 خرداد ادامه خواهد داشت.

وی افزود : شهرستان آمل اواخر پارسال نیز میزبان اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان بود و خوشبختانه امکانات مورد نیاز برای برپایی اردوهای تیم های ملی در این شهرستان فراهم است.

زراعتگر گفت : مسابقات بین المللی بدمینتون پنج هزار دلاری کنیا از معتبرترین تورنمنت های این رشته ورزشی در جهان است که کشورهای صاحب نام در آن شرکت می کنند.

وی با اشاره به اینکه ˈ کاوه مهرابی ˈ تنها ملی پوش ایرانی بوده که مسابقات بین المللی بدمینتون کنیا به مقام ارزشمند سومی در سال 90 دست یافته بود ، یادآورشد: تیم اعزامی در این دوره از مسابقات ترکیبی از بازیکنان بزرگسال و جوان است و به موفقیت این تیم در کنیا امید زیادی وجود دارد.

مسابقات بین المللی بدمینتون کنیا روزهای بیست و هفتم خرداد تا دوم تیر سال جاری برگزار می شود.

دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بدمینتون مردان ایران روزهای 19 تا 26 اردیبهشت ماه امسال در شهرستان زنجان برگزار شده بود./ش/ن

برچسب ها: آغاز ، آمل ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.