مدیر بوستان ولایت، از برگزاری چهارمین نمایشگاه مهدویت در این بوستان خبر داد.

محمدعلی نصر، مدیر بوستان ولایت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری چهارمین نمایشگاه مهدویت همزمان با فرا رسیدن ولادت باسعادت امام زمان (عج) دربوستان ولایت در دستور کار واحد اجتماعی و فرهنگی این بوستان قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح از 20 تا 27 خرداد ماه سال 93 از ساعت 19:30 تا 24 در ضلع جنوبی در شماره دو جنب قلعه شادی در دست اجراست.
 
نصر اظهار داشت: در این طرح بیش از 12 غرفه مهدویت، کودکان، نقاشی و قصه‌گویی، آموزش چهره به چهره مهدویت، مشاوره و پرسش و پاسخ شبهات مهدویت، مسابقه مهدویت و داستان‌های کودکانه و ... برپا خواهد شد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری چهارمین نمایشگاه مهدویت در بوستان ولایت، برپایی 12 غرفه فرهنگی، آموزشی، هنری،‌ مهدویت و ... برپایی 7 غرفه پرسش و پاسخ، آموزش چهره به چهره، گفتگو ویژه و اختصاص اساتید مهدویت، مسابقه و جایزه، برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه مهدویت دو یا سه هفته پس از پایان چهارمین نمایشگاه مهدویت با اهدای جوایزی به رسم یادبود، برگزاری مسابقه عمومی شهروندان با اهدای جوایزی زیارتی و سیاحتی به قید قرعه از جمله آستان قدس رضوی در مشهد از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
نصر خاطرنشان کرد: نمایشگاه مهدویت در چهار سال اخیر، 90، 91، 92 و 93 در بوستان ولایت در حال برگزاری است و 5 سال نیز در بوستان شهید کاظمی خیابان ورزش منطقه 19 با همکاری و مشارکت هیئت عالم آن محمد (ص) برگزار شده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار