برنامه آموزشگاه از اواخر خرداد از شبكه آموزش به روي آنتن مي رود و قراراست دراين برنامه 100 حرفه ومهارت معرفي و آموزش داده شود.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، اين برنامه پس از يكسال تحقيق و هماهنگي و جلسات متعدد با وزارت تعاون و رفاه امور اجتماعي و سازمان آموزش فني و حرفه‌اي كشور براي اولين بار در كشور تهيه شده است.

هدف از اين برنامه معرفي و شناساندن مهارتها و حرفه ها و ايجاد علاقمندي درافراد جوياي كار و فارغ التحصيلان به شكل حرفه آموزي است.اين برنامه مختص آموزشگاه‌هاي آزاد داراي پروانه آموزش از سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور است.

بر اساس اين گزارش، در كل تهران پنج هزار آموزشگاه وابسته به اداره كل فني و حرفه اي تهران و كانون آموزش‌هاي فني و حرفه اي با بيش از 40 رشته گروه شامل فناوري اطلاعات،امورمالي وبازرگاني،مخابرات،الكترونيك و . . وجود دارد كه قرار است 100 حرفه از آنها به تدريج از طريق برنامه «آموزشگاه» معرفي شوند.

«برنامه آموزشگاه» 100 قسمت است كه هر بخش آن 15 دقيقه بدون مجري، به صورت مستند، رشته ها را معرفي مي كند. قرار است، در ابتداي اين برنامه مدير آموزشگاه حدود 5 دقيقه درباره آموزشگاه و مهارت مورد نظر توضيح دهد و 10 دقيقه بعدي اختصاص به معرفي و آموزش مهارت دارد.

برنامه «آموزشگاه» به تهيه كنندگي مصطفي سلامتي، كارگرداني شاهچراغ و صدابرداري عرفان سپري است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار