سرپرست دانشگاه صنعتی کرمانشاه از ایجاد چهار رشته جدید در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی در دانشگاه صنعتی کرمانشاه خبر داد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

علی‌اکبر اختری از موافقت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با پذیرش دانشجوی فیزیک مهندسی وعلوم مهندسی در مقطع کارشناسی ومهندسی شیمی و برق قدرت در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی کرمانشاه از طریق آزمون سراسری خبر داد.

وی افزود: موافقت ایجاد این رشته‌ها در دانشگاه صنعتی کرمانشاه از سوی شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری اعلام شده و پذیرش دانشجو از مهر ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

سرپرست دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه توسعه پنچ سال آتی این واحد دانشگاهی، گفت: با نهایی شدن مراحل تصویب رشته‌های طرح شده از سوی دانشگاه در شورای گسترش آموزش عالی، در آینده نزدیک شاهد گسترش کمی و کیفی قابل قبولی برای توسعه این دانشگاه جوان هستیم.

به گفته این مسئول، دانشگاه صنعتی کرمانشاه، از بهمن‌ماه سال 86 با پذیرش 130 دانشجو در دو رشته مهندسی برق و مهندسی شیمی در شهر کرمانشاه فعالیت خود را آغاز کرده است.

اختری با بیان اینکه یک‌هزار و 158 دانشجو در دانشکده فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند، گفت: دانشجویان بسیاری نیز در رشته‌های مهندسی برق قدرت، شیمی ومکانیک در دانشکده انرژی تحصیل می‌کنند/س

برچسب ها: کرمانشاه ، رشته ، چهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.