در سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، سالن مدیریت بحران جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان با حضور استاندار و دیگر مسئولان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان .، استاندار سیستان و بلوچستان در این مراسم خطاب به امدادگران و جوانان و مسئولان هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت : شما آرامش را از خود سلب می‌کنید و وقتی زنگ خطر به صدا در می‌آید، عاشقانه به سوی نجات افراد می‌شتابید بدون آنکه در این مسیر به مخاطراتش فکر کنید.

علی‌اوسط هاشمی افزود: امروز این نوع نگاه به فرهنگ تبدیل شده و هلال‌احمر پیشتاز و پیش آهنگ است، شما زحمات زیادی را متحمل می‌شوید تا آرامش خود را وقف دیگران کنید و آرامش را به آنها هدیه کنید و هدیه کردن آرامش مطمئنا خریدارش خداست.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پیگیر مصوبات سفر رئیس جمهور در زمینه اجرای طرح‌های اشتغالزا در استان هستیم.

هاشمی بیان کرد: امروز جوانان غیور جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و دفاعی توانسته‌اند سرآمد در بین دیگر کشورها باشند.

وی عنوان کرد: جوانان در محافظت از ارزش‌های انقلابی نقش بسزایی دارند، جوانان ایرانی در تمام دوره‌ها و حوزه‌ها، همواره با تکیه بر روحیه ایمان و ظرفیت‌های بالقوه خود، برای این مرز و بوم افتخارآفرینی کرده‌اند تا نام بلند ایران در بلندای جهان همواره طنین انداز باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ولایت‌پذیری و دفاع از حریم ولایت دو عامل مهم در مقابله با جنگ نرم دشمن است و مقابله رسانه‌ای و بالا بردن سواد رسانه‌ای جنگ نرم نیز ابزار مهم دیگری برای مقابله با فتنه‌گران است.

هاشمی اضافه کرد: ایران اسلامی به عنوان کشوری با جمعیت جوان، بهترین و مناسب‌ترین شرایط و موقعیت را برای رشد و بالندگی در تمام عرصه‌های علمی، اقتصادی و بین‌المللی دارد.

وی تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر به سهم خود به عنوان یک شبکه عام‌المنفعه و امدادی توان این را دارد در حوزه اقتصاد گام‌های جدی بردارد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: از سوی دیگر اثر بخشی جمعیت هلال‌احمر در حوزه فرهنگ با توجه به حضور پرشور جوانان و امدادگران از همه نهادها بالاتر است و باید در این راستا ظرفیت‌ها به فعلیت درآید.

  انتهای پیام /ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.