مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: هنوز "واقع‌گرایی" را در طرف ایرانی ندیده‌ایم/ برای پی بردن به مقاصد مبهم ایران تلاش دیپلماتیک می‌کنیم ، بی‌بی‌سی "مزدور " ایران است! ، رئیس جمهور آمريکا و نخست وزیر هند با يکديگر ديدار می‌کنند و...است

مهمترین عناوین خبری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

مذاکرات هسته‌ای ایران در سایه خداحافظی "اشتون" به چه سرانجامی خواهد رسید؟

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/17/2318768_461.jpg

 یک روزنامه اتریشی در مقاله‌ای، "اشتون" را که در آستانه‌ ترک صندلی ریاست بر کمیسیون اتحادیه اروپاست، مصمم بر دستیابی به توافق هسته‌ای جامع با ایران دانست و گفت: "هیئت ایرانی هم کار امروزش را به فردا نمی‌اندازد!"

آیا حامیان تحریم‌ها مانع از حصول توافق نامه جامع هسته‌ای خواهند شد؟
 نشنال اینترست در گزارشی نوشت: برخی حامیان تحریم‌ها با این کارخود در واقع در حصول توافق نامه جامع هسته‌ای سنگ‌اندازی می‌کنند.

هنوز "واقع‌گرایی" را در طرف ایرانی ندیده‌ایم/ برای پی بردن به مقاصد مبهم ایران تلاش دیپلماتیک می‌کنیم
یک مقام ارشد کاخ سفید در آستانه نشست ژنو مدعی شد: واشنگتن هنوز هیچ نوع "واقع گرایی" را که انتظار می‌رود از سوی طرف ایرانی ببینیم، ندیده است.

کلينتون شايعات درباره عارضه مغزی خود را رد کرد
"هیلاری کلینتون" که از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری 2016 این کشور به شمار می رود، تاکید کرد در سلامت کامل به سر می برد.

آیا حامیان تحریم‌ها مانع از حصول توافق نامه جامع هسته‌ای خواهند شد؟
نشنال اینترست در گزارشی نوشت: برخی حامیان تحریم‌ها با این کارخود در واقع در حصول توافق نامه جامع هسته‌ای سنگ‌اندازی می‌کنند.

بی‌بی‌سی "مزدور " ایران است!
 پخش یک فیلم مستند در شبکه بی.بی.سی عربی با موضوع خیزش مردم در مناطق شرقی عربستان، موجب شده که برخی از طرفداران رژیم سعودی، این شبکه انگلیسی را "مزدور ایران" بنامند!

2 زخمی در انفجار در شمال شرق چين

مقامات چین از انفجار در رستورانی واقع در شمال شرق این کشور خبر دادند.

زنگ‌های خطر برای قطر به صدا درآمده‌اند
 از رشوه و تقلب در قرعه کشی جام جهانی گرفته تا اعتراضات بین المللی درخصوص بیگاری کارگران خارجی و مرگ آنان در پروژه های آماده سازی قطر برای جام جهانی 2022 ، همگی حامل این پیام هشدار آمیز برای دوحه است که زنگهای خطر برای از دست دادن میزبانی جام جهانی به صدا درآمده است.

رئیس جمهور آمريکا و نخست وزیر هند با يکديگر ديدار می‌کنند
" باراک اوباما" و "نارندرا مودی"رهبران آمریکا و هند قرار است در اواخر سپتامبر آینده در کاخ سفید با یکدیگر دیدار و گفتگو کنند.

مراسم تحلیف السیسی در میان تدابیر شدید امنیتی برگزار می‌شود
مراسم تحلیف سیسی برای ریاست جمهوری مصر در میان تدابیر امنیتی گسترده برگزار می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار