رئیس جمهور کرزی پیروزی بشار اسد را در انتخابات ریاست جمهوری سوریه طی پیامی به او تبریک گفت و آرزو کرد سوریه زیر نظر مدیریت مدبرانه بشار اسد پیشرفت کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، سوریه چند روز پیش یکی از نقاط عطف تاریخی بود که در سطح منطقه عربی نیز به ندرت شاهد وقوع آن هستیم. مردم سوریه با مشارک در یک آزمون بزرگ سیاسی به جامعه بین المللی نشان دادند که در یک دوران گذار سیاسی بسیار مهم قرار دارند.
بشار اسد در اولین انتخابات ریاست جمهوری سوریه هفته گذشته با کسب بیش از ۸۸ درصد آرا پیروز شد و به عنوان اولین رئیس جمهور منتخب سوریه لقب گرفت.
رئیس جمهور کرزی به عنوان پنجمین رئیس جمهوری است که پیروزی بشار اسد را در انتخابات مردمی و پرشور سوریه، تبریک گفت.
حامد کرزی طی پیامی پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه را به وی تبریک گفت و آرزو کرد که سوریه زیر نظر مدیریت مدبرانه بشار اسد پیشرفت کند.
برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سوریه با حضور گزینه های مختلف و مشارکت گسترده مردم در آن تجربه نوینی در سوریه بود که این کشور را به طور جدی وارد فضای دموکراسی مردم سالارانه کرده است.
نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا، ولادیمیر پوتین؛ رئیس جمهور روسیه، کیم جونگ اون؛ رهبر کره شمالی، دانیل اورتگا ساودرا؛ رئیس جمهور نیکاراگوئه نیز پیروزی اسد را به وی تبریک گفتند و مشارکت گسترده مردم در انتخابات را نشان دهنده اعتماد مردم سوریه به بشار اسد و توانایی وی برای مقابله با چالش ها دانستند.
/انتهای پیام
منبع: خبرگزاری صدای افغان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار