مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی" دوشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ایرانیان خارج از کشور دارای پتانسیل سرمایه‌ای هستند ، جذب سرمایه ایرانیان خارج از کشور نیازمند تمهیدات بیشتری است ، برخی صحنه‌های "تانگوی تخم مرغ داغ" مغایر عفت عمومی است / اقدام قضایی در صورت مسامحه مسئولان مربوطه و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


لازمه ادامه پرشتاب حرکت علمی کشور «کار و مدیریت جهادی» و تقویت روحیه «ما می توانیم» است/ جهت‌گیری انقلابی جهاد دانشگاهی حفظ و از ورود به فراز و فرودهای سیاسی پرهیز شود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/19/2324594_930.jpg

رئیس، مدیران و جمعی از محققان جهاد دانشگاهی صبح امروز با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

برخی سعی کردند سخنان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را وارونه جلوه دهند/ جهت‌گیری اصلی ما علیه آمریکا به عنوان دشمن اصلی باشد
معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برخی سعی کردند تذکر اخیر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برای بهبود بخش‌های رسانه‌ای مربوط به این نیروها را این طور جلوه دهند که تلاش رسانه‌های نیروهای مسلح برخلاف منویات دولت مستقر است.

ایران حمله تروریستی به زائران شیعه پاکستانی را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه حمله تروریستی به زوار شیعه پاکستانی در شهر تفتان در ایالت بلوچستان پاکستان را که موجب شهادت و زخمی شدن تعدادی از شهروندان پاکستان شد، به شدت محکوم کرد.

ردّ حضور پروفسور سمیعی بر بالین آیت الله مهدوی کنی از سوی اعضای تیم پزشکی


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/19/2325181_429.jpg

 مسئول دفتر آیت الله مهدوی کنی درباره حضور "پرفسور سمیعی" به منظور پیگیری وضعیت آیت الله مهدوی کنی در بیمارستان بهمن گفت: این مسئله هنوز مطرح نیست و در حد یک شایعه است.

برخی صحنه‌های "تانگوی تخم مرغ داغ" مغایر عفت عمومی است / اقدام قضایی در صورت مسامحه مسئولان مربوطه
روابط عمومی دادستانی تهران در خصوص صدور دستور قضایی توقف اجرای یک تئاتر در تهران بیانیه‌ای صادر کرد که در بخشی از آن آمده است: از مفاد اظهارات جناب آقای جنتی مستفاد می‌شود که ایشان خود اذعان به مغایرت برخی صحنه‌های نمایش مذکور با شؤون و موازین اسلامی و عفت عمومی دارد. از جمله وی اظهار داشته است که: «این نمایش اشکالاتی هم داشته که باید رفع می‌شد» که خود موید اشکال وارده به اجرای این برنامه است.

جذب سرمایه ایرانیان خارج از کشور نیازمند تمهیدات بیشتری است

 دبیر کل دبیرخانه شورای عالی ایرانیان خارج از کشور گفت: با توجه به تجارت تلخ گذشته تمهیدات مشخصی برای برقراری رابطه و جذب سرمایه ایرانیان خارج از کشور لازم است.

استقبال رسمی رییس جمهوری ترکیه از دکتر روحانی
 حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری روز دوشنبه از سوی "عبدالله گل " رییس جمهوری ترکیه در کاخ ریاست جمهوری این کشور در آنکارا ، مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

ایرانیان خارج از کشور دارای پتانسیل سرمایه‌ای هستند
دبیر کل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور گفت:ایرانیان خارج از کشور دارای پتانسیل سرمایه‌ای هزار میلیارد دلار تا چهار هزار میلیارد دلار هستند که باید از این ظرفیت‌ آن‌ها استفاده کرد.

رزمایش پهپادی نزاجا در هفته دفاع مقدس

 جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به برنامه‌های این نیرو درباره سربازان گفت: زمان برگزاری رزمایش تخصصی و مستقل پهپادی نیروی زمینی ارتش نزدیک هفته دفاع مقدس است.

آیت الله مهدوی کنی پژوهشگر زبده و ستون تاثیر گذار در حوزه علوم انسانی است

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: آیت الله مهدوی کنی از پژوهشگران زبده کشور است و در عرصه دانشگاهی یک ستون تاثیر گذار در حوزه علوم انسانی است.

عیادت "ستاری" و "نمایندگان اهل سنت مجلس" از رئیس مجلس خبرگان رهبری

ظهر امروز "سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور" و " نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی" ضمن عیادت از آیت‌الله مهدوی کنی، در جریان آخرین وضعیت سلامتی وی قرار گرفتند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار