مدیرعامل کارخانه سیمان ایلام از صادرات 72 درصدی ظرفیت این واحد تولیدی به کشور عراق خبرداد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ حامد اصل روستا با اعلام این خبر گفت: سیمان تولیدی کارخانه ایلام به سبب کیفیت مناسب و بالا دارای جایگاه ویژه ای در زمینه صادرات است.
وی افزود: این کارخانه روزانه پنج هزار و 300 تن سیمان تولید می کند که افزون بر رفع نیاز سیمان در داخل ایلام و استان های همسایه مازاد تولید آن نیز صادر می شود.
بگفته مدیرعامل سیمان ایلام حجم قابل توجهی از سیمان تولیدی این واحد به کشور عراق صادر می شود و مابقی در داخل کشور به ویژه استان های ایلام، خوزستان و لرستان مصرف می شود.
اصل روستا یادآور شد: دریافت تندیس برترین سیمان جهان از مادرید اسپانیا، رم ایتالیا در سال های 2000 و 2005، دومین صادر کننده نمونه کشور در سال 91، دریافت تقدیرنامه از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بهداشت محیط در سال 91 و گواهی برتر کیفیت از بنیاد بین المللی کیفیت پاریس در سال 2013 از مهمترین افتخارهای سیمان ایلام است.
وی دیگر موفقیت های این واحد صنعتی کسب واحد نمونه استان تهران و کشور در سال 92، کارفرمای نمونه در سال 93، واحد نمونه بهداشت محیط در سال 93 و اخذ استاندارد CE (سی ای) اروپا در سال جاری عنوان کرد.
وی تاکید کرد: سیمان ایلام با کیفیت مطلوب و بالای خود شهرت جهانی دارد و در سال جاری نیز نامزد برترین بنگاه کسب و کار آسیا شده است که امید می رود این افتخار نیز کسب شود.
کارخانه سیمان ایلام در 25 کیلومتری شمال این شهر در شهرستان سیروان واقع است./س
 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.