گروه سلامت اجتماعی شبکه رادیویی سلامت، ساعت 13:20 روزهای جمعه برنامه ای به نام «نمایش سلامت» را روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز می برد.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی سلامت، حمید منوچهری،کارگردان برنامه «نمایش سلامت» و بازیگر پیشکسوت رادیو با بیان اینکه این برنامه از شهریور ماه سال 92 پخش خود را آغاز کرده که در این مدت مورد استقبال شنوندگان قرار گرفته است افزود: نمایشنامه های برنامه «نمایش سلامت» بر اساس مسائل و موضوعات اجتماعی و با هدف افزایش سلامت اجتماعی نوشته می شود.

وی گفت: «نمایش سلامت» برنامه ای ترکیبی نمایشی است که از ساعت 13:20 الی 14 روزهای جمعه هر هفته با موضوعاتی از قبیل آسیب های اجتماعی، سلامت اجتماعی و زیر شاخه های آن، تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

وی در ادامه بیان کرد: شبکه رادیویی سلامت به دلیل تخصصی بودنش می بایست به نوعی با پخش نمایش ها، به ارتقای سلامت جامعه کمک کند که خوشبختانه نمایش هایی که تاکنون ضبط و پخش شده است در این زمینه تاثیرگزار بوده است.

این استاد برجسته کارگردانی رادیو در پایان گفت: در ترکیب بازیگران از بهترین بازیگران حوزه ی نمایش رادیویی بهره گیری می شود.

در ادامه نسرین ادهمی سردبیر و نویسنده این برنامه رادیویی این خصوص بیان کرد: تلاش می کنم در نگارش نمایش ها از واقعیت استفاده کنم؛ چرا که تاثیرگذاری بیشتر و بازخورد مناسب تری در بین شنوندگان دارد.

وی با بیان اینکه نمایش جایگاه ویژه ای در رادیو دارد، گفت: پیامی که به طور مستقیم به مخاطب ارائه می شود، زیاد خوشایند مخاطب نیست؛ اما اگر پیام ها در قالب نمایش، طنز و ... به شنوندگان ارائه شود، شنونده با شنیدن داستان با شخصیت های آن ارتباط نزدیک برقرار و احساس همدردی می کند. از این رو برنامه «نمایش سلامت» در انتقال پیام به مخاطبان تاثیرگزار است.

مخاطبان این برنامه می توانند با تلفن گویای روابط عمومی شبکه رادیویی سلامت به شماره 27860102-021 تماس برقرار کنند و نظرات و پیشنهادات خودشان را مطرح کنند. ضمناً اگر کسی می خواهد داستان زندگی اش به نمایش رادیویی تبدیل شود از طریق تلفن گویا اقدام کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سلامت ، استقبال ، موضوع ، ضبط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار