مسابقات دوومیدانی کازانف روزهای24 و 25 خرداد در آلماتی برگزار می شود که ملی پوشان کشورمان سه شنبه تهران را به مقصد این کشور ترک می کنند اما چهار نفر به دلیل صادر نشدن روادید از سفر بازمانده اند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  رضا قاسمی، الناز کمپانی، میلاد دیساوی و پژمان قلعه نویی چهار ورزشکاری هستند که هنوز روادید سفر آنان به قزاقستان صادر نشده است.

با توجه به تلاش های مسوولان بخش امور مسافرتهای فدراسیون دوومیدانی، این امکان وجود دارد که در صورت صادرشدن روادید این چهار ورزشکار، آنان پنجشنبه از طریق مسیر ترکیه به قزاقستان اعزام شوند.
 
مسابقات کازانف قزاقستان روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده برگزار می شود.
تیم ملی کشورمان متشکل از مریم طوسی (100 و 200 متر)، ژاله کاردان(پرتاب دیسک)، حسن تفتیان (100 و 200 متر)، مهدی زمانی (400 متر)، سبحان طاهر خانی(پرش طول)، کیوان قنبرزاده و محمد رضا وظیفه دوست(پرش ارتفاع)، محمودو محمد صمیمی(پرتاب دیسک)، هادی سپهرزاد(دهگانه)، رضا مقدم(پرتاب چکش)، محمد محسن ربانی(پرش با نیزه)، میلاد سیار(110 متر با مانع) در این رقابت ها حاضر خواهد شد.
ملی پوشان کشورمان بامداد روز سه شنبه (20 خرداد ماه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد آلماتی ترک خواهند کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار