کشور انگلستان به خاطر تعرفه های بالای خدمات دندانپزشکی با یک چالش بزرگ در زمینه افت سلامت دهان و دندان اهالی کشور خود به تازگی مواجه شده است.

 به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛  افزایش  هزینه های سرسام آور پزشکی بویژه در بخش دنداپزشکی در کشور انگلستان سبب گشته تا مردم به اقدامات خود درمانی در زمینه درمان درد دندان خود روی بیاورند.

گفتنی است،  در حدود 20 درصد از اهالی کشور انگلستان خود دندان های خود را می کشند و از روش هایی مانند بستن نخ به دستگیره در و بستن آن استفاده می کنند که روشی شایع در قرن های پیش بوده است.

بررسی ها نشان می دهند، در دو سال اخیر تنها 65 درصد از مردم کشور انگلستان به دندانپزشکان مراجعه کرده اند و سایرین خود به روش هایی دندان خراب خود را کشیده اند.

کارشناسان هشدار می دهند، این شیوه ی کشیدن دندان می تواند سبب عفونت در دندان شود و نیاز به مراقبت های شدید درمانی پیدا شود.

 کارشناسان  حوزه ی سلامت و مرکز اطلاعات مراقبت های بهداشتی و اجتماعی انگلستان مشهور به HSCIC هشدار می دهند در صورتیکه هزینه های دندانپزشکی کاهش نیابد علاوه بر افت شدید سلامت دهان و دندان اهالی این کشور دندانپزشکان زیادی با مشکل بی کاری مواجه  خواهند شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار