رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اختلاف مونسان با برخی از اعضای هیأت مدیره گفت: این موضوع صحت ندارد و ما اعضای هیأت مدیره با یکدیگر صمیمی و بسیار خوب هستیم و مشکلی با یکدیگر نداریم.

حمیدرضا سیاسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: برای مونسان هم جالب بود که برخی از رسانه‌ها اختلافش با برخی از اعضای هیأت مدیره را مطرح کردند.

سیاسی در مورد ناراحتی مونسان نسبت به انتخاب نشدنش به عنوان رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:مونسان عطش ریاست ندارد. وی حتی کاندید ریاست هیأت مدیره هم نشد و بیان کرد که به خاطر مشغله کاری نمی‌تواند این سمت را قبول کند.

وی در ادامه اظهار داشت: امیررضا خادم نماینده حقوقی وزارت ورزش و جوانان به مونسان پیشنهاد ریاست هیأت مدیره پرسپولیس را داد اما مونسان قبول نکرد.

سیاسی درباره ناراحتی علی دایی نسبت به مذاکراتش با مدیر برنامه رضا حقیقی گفت: من مدیر برنامه رضا حقیقی را نمی‌شناسم که بخواهم با وی ملاقات خصوصی داشته باشم . علی دایی و رحیمی هم ناراحت نشوند. به هر حال من به عنوان رئیس هیأت مدیره حق دارم که با هر کس صحبت کنم و کسی هم نباید ناراحت شود.

وی در خصوص بدهی‌اش به هدایتی بیان کرد: هدایتی در یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد که من از سیاسی، طلبی ندارم. به هر حال یک حساب جزئی بین من و هدایتی وجود دارد که تا الآن هیچکدام این موضوع را به روی خود نیاوردیم.

وی در خصوص گفته‌های هدایتی که بیان کرده بود، ساکت گزینه مدیر عاملی از سوی وزارت ورزش و جوانان بود، اظهار داشت: در زمانی که من به باشگاه پرسپولیس آمدم اسم ساکت مطرح نبود، رحیمی و دادکان گزینه‌های مدیرعاملی بودند.

سیاسی در مورد اسپانسر باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: اسپانسر تا کنون کارش را خوب انجام داده و تعهداتش را عملی کرده است.

وی در مورد شایعه شکایت اسپانسر سابق از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: 70درصد سهام باشگاه پرسپولیس در دست یک شرکت مشخص  است و بر این اساس تصمیم‌گیری با این شرکت است چرا که بیشتر سهام در اختیارش است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار