سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت: درست است که دهنوی در گذشته با یک تیم قرارداد داخلی می بست ولی قرارداد نهایی را با تیم دیگری امضا می‌کرد، با این حال ما از این موضوع ترسی نداریم.

شجاعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسئله قراردادهای قاسم دهنوی مربوط به گذشته است و در حال حاضر چنین شرایطی رخ نمی دهد و ما مشکلی با این موضوع نداریم.

وی درمورد مشکل مالیاتی قاسم دهنوی بیان کرد: بازیکنانی که می‌خواهند وارد تیم نشوند ابتدا باید تسویه مالیاتی کامل را به تیم ارائه دهند تا ما مدارک کامل را به منظور جذب آن بازیکن به فدراسیون ارسال کنیم.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص بازیکن‌های جذب کرده گفت: محمد باقر صادقی، حجت حق‌وردی و قاسم دهنوی را جذب کردیم و چند بازیکن دیگر را نیز برای جذب مد نظر داریم اما پس از جذب کردن آن‌ها نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

وی درباره وضعیت رضا خانزاده تصریح کرد: درهر صورت رضا خانزاده بازیکن پرسپولیس است و خودش باید با تیم پرسپولیس به توافق برسد و این موضوع به تصمیم خودش بستگی دارد که به کدام تیم ملحق شود ولی بیشتر تمایل دارد د رتیم ذوب‌آهن حضور داشته باشد.

وی در مورد وضعیت حدادی‌فر بیان کرد: حدادی‌فر سال‌هاست که در ذوب آهن حضور دارد ولی خودش با آذری‌ها صحبت کرد که بعد از این‌که از جام ‌جهانی برگشتم نتیجه نهایی را اعلام می‌کنم که در ذوب‌آهن باقی می‌مانم یا به پرسپولیس می‌روم.

شجاعی در پایان در خصوص اردوهای در نظر گرفته شده تیم خاطرنشان کرد: این هفته دراصفهان تمرین داریم و برای هفته آینده اردوی کرج را در نظر گرفته‌ایم و پس از آن نیز دوباره تمرینات رادر اصفهان ادامه می‌دهیم. اردوی خارج از کشور تیم نیز به نظر یحیی گل محمدی بستگی دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، قرارداد ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار