جمعی از مدیران خودروسازی بهمن و تراکتورسازی ایران در نشست خبری بانک مهر اقتصاد به بیان بخشی از ظرفیت‌های تولیدی خود پرداختند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، بانک مهر اقتصاد 65 درصد از گروه بهمن را در اختیار دارد و 50 درصد از سهام گروه اقتصاد به عنوان سهامدار عمده در شرکت تعامل دارند و به همین دلیل این نشست خبری بین بانک و شرکت خودروسازی برگزار می‌شود.
 
سروش مدیرعامل شرکت گروه خودروسازی بهمن در همین خصوص گفت: توافق‌نامه‌ای در دو حوزه تولید خودرو و قطعات، سرمایه‌گذاری و انرژی صورت گرفته است و در حوزه تولید خودروهای سنگین و سبک فعالیت‌ خود را در سه سال گذشته آغاز کردند.
 
وی افزود: فضای خودروهای تجاری فرصت‌های اقتصادی بالایی دارد و بازار ما سهم بسزایی در تولید خودروهای تجاری دارد.
 
سروش تصریح کرد: حوزه سرمایه‌گذاری بانکداری از چند سال گذشته به فعالیت پرداخته و همچنین در بیمه هم جزء یکی از سهامداران موفق شناخته شده است.  
 
وی ادامه داد: ما با ارائه تولیدات جدید خود با توجه به محدودیت‌های موجود سعی در اجرای درست تعهدات داریم به همین دلیل با بانک‌ها روابط خوبی ایجاد کرده‌ایم.
 
سروش در پایان افزود: در حوزه ما سود پیش‌بینی شده، سود حداقلی است و سعی می‌کنیم با ایجاد چشم‌اندازها و با توسعه روابط به سود موردنظر خود برسیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: خودرو ، بانک مهر ، تولیدات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار