کارشناس فوتبال گفت: به تیم ملی فوتبال انگلیس علاقه مندم ولی این تیم را به عنوان مدعی نمی بینم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دومین ویژه برنامه جام جهانی 2014 شب گذشته با حضور امیر حاج رضایی به عنوان کارشناس و میهمان این برنامه ، از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت . 

موضوع این برنامه در مورد مدعیان جام و ادامه بررسی از گروه یک بود و امیر حاج رضایی در مورد تیم انگلیس عنوان کرد: من به انگلیس علاقه مندم ولی این تیم را به عنوان مدعی نمی بینم و همچنین هلند را نیز مدعی این جام نمی بینم . وی افزود : در گروه هلند تمام تیم ها با هم رقابت فشرده ای دارند و سعی خواهند کرد برای روبرو نشدن با تیم برزیل ، تیم دوم گروه نشوند .

حاج رضایی عنوان کرد: جوان بودن تیم هلند و آینده نگری مربی این تیم از دلایلی است که من هلند را مدعی این جام نمی بینم، بازیکنان این تیم بسیار جوان هستند و تجربه جهانی ندارند و تنها نقطه متمایزشان خط حمله شان  است .
 
حاج رضایی افزود : البته همه ی این صحبتها احتمالی است و به هر حال فوتبال است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.
 
امیر حاج رضایی در ادامه بیان کرد : من برزیل و آلمان ، اسپانیا و آرژانتین را در رتبه اول برای قهرمانی قرار می دهم و با اندکی فاصله ایتالیا ، پرتغال و شاید هم بلژیک .
 
حاج رضایی خاطرنشان کرد که  مربی حامل اندیشه است و مجری اندیشه های مربی ،  بازیکنان هستند و باید دید که  آیا بازیکنان می توانند این اندیشه ها را در زمین پیاده کنند ؟
 
دوران طلایی تیم ملی اسپانیا رو به پایان است  

حاج رضایی در بررسی وضعیت فوتبال اسپانیا اینگونه بیان کرد : یکی از بزرگترین چاالش های موجود برای تیم ملی اسپانیا حفظ اتحاد اجتماعی می باشد.  

وی افزود: سیستم تیم اسپانیا سیستم متغیر است . و ممکن است در آخرین لحظه نیز شاهد تغییر باشیم.
 
حاج رضایی در ادامه بیان کرد: عدم انتخاب ژاوی هرناندز بعنوان بازیکن ثابت در بازی های اخیر توسط دلبوسگه نیز این احتمال را می دهد که در بازی های اصلی نیز ژاوی از ابتدا در تیم حضور نداشته باشد.

وی بیان کرد: مطلبی که برای خود من عجیب است عدم دعوت لوپز برای نیمکت دروازه بانی تیم ملی اسپانیا می باشد که البته فکر می کنم علت اصلی عدم دعوت وی کاهش استرس کاسیاس درون دروازه اسپانیا می باشد . وی افزود : شاید حضور لوپز روی نیمکت دروازه بانی اسپانیا  سبب کاهش احتمال موفقیت کاسیاس درون دروازه بعنوان دروازه بان اول می شد.

امیر حاج رضایی اظهار کرد که دوره طلایی تیم ملی اسپانیا رو به پایان بوده و احتمالا در سال های آتی این تیم دچار رکود نسبی خواهد بود و تغییر نسل در این تیم الزامی است.
 
ایتالیا دارای بازیکنان منسجمی است

امیر حاج رضایی در خصوص سبک دفاعی تیم ملی ایتالیا عنوان کرد زیبایی فوتبال در استفاده از اصول فوتبالی است. تیم دفاعی که اصول فوتبال را رعایت کند شاید بتواند بازی بهتری را ارائه دهد. 

همچنین به تیم ایتالیا به عنوان تیم متخصص تورنمنت ها اشاره شد که امسال دارای بازیکنان منسجمی است که سابقه بازی در کنار یکدیگر را داشته اند. بازیکنانی مانند کیه لینی ، پیرلو و بالوتلی پرانگیزه در خط حمله با با سنگربانی بوفون. آنها معمولا اگر بتوانند جام را خوب شروع کنند تا مراحل پایانی به راحتی پیش می روند.  
 
حاج رضایی در ادامه در مورد تیم ملی آلمان و یکی از مدعیان جام گفت: آلمان تیم ماشینی و مکانیکی است و در سالهای اخیر رگه هایی از طراوت در بازی این تیم دیده شده است .  
 
 فرانسه تیمی خوش شانس  
 
 حاج رضایی در پایان فرانسه را تیم خیلی خوش شانسی عنوان کرد که در با قرعه خوبی نیز مواجه شده است. 

وی افزود: فرانسه با فاصله شانس بالا رفتن دارد نسل بازیکنان جدیدی که در این تیم هست می تواند این تیم را به نیمه نهایی نیز نزدیک کند.  
 
 شایان ذکر است محور اصلی برنامه امشب 2014 بررسی تیم ملی کشورمان است.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار