دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ارزیابی عملکرد دولت یازدهم را زودهنگام دانست و گفت: در حوزه سیاست خارجی تاکنون کاری خلاف مصالح کشور انجام نشده است.

"محمدنبی حبیبی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سالگرد حماسه سیاسی 24 خرداد پیرامون عملکرد دولت یازدهم، اظهار داشت: اظهارنظر قطعی پیرامون عملکرد "دولت تدبیر و امید" زودهنگام است، چرا که از زمانی که دولت یازدهم کار اجرایی را برعهده گرفته، یکسال نگذشته است.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ورود دولت به مباحث مقدماتی اقتصاد کشور را مناسب دانست و افزود: امیدوارم دولت به سرعت وارد متن کلان و جزئیات اقتصادی شود.
 
وی همچنین عملکرد دولت در عرصه سیاست خارجی و روابط بین الملل را نیز خوب ارزیابی و اضافه کرد: در حوزه سیاست خارجی تاکنون کاری خلاف مصالح کشور انجام نشده است.
 
حبیبی از برخی عزل و نصب‌ها به ویژه انتصابات کسانی که با مواضع فتنه 88 همراه بودند، احساس نگرانی کرد و گفت: ما معتقدیم کفه اصلاح طلبان به ویژه کارگزاران در عزل و نصب‌ها بسیار سنگین‌تر از کفه اصولگرایان در نظر گرفته شده است.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری، همچنین به موضع‌گیری‌های دولت یازدهم در مسائل فرهنگی اشاره و خاطرنشان کرد: موضع‌گیری دولت در عرصه فرهنگ خوب بوده است، اما در برخی موارد ایرادهای اساسی بر این دولت وارد است که نمی‌توانیم نگرانی‌مان را از این نوع موضع‌گیری‌های فرهنگی ابراز نکنیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار