حمایت هنرمندان از تیم ملی در جام جهانی 2014؛

"علیرام نورایی":‌چشممان به ساق پای فوتبالیست های ایرانی است

"علیرام نورایی"، با پیامی برای فوتبالیست های تیم ملی ایران در جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.

علیرام نورایی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، گفت: به طور حتم حضور ایران در جام جهانی و بین 32 تیم راه یافته به این واقعه بزرگ ورزشی، خودش یک موفقیت است.
 
نورایی در ادامه افزود: امیدواریم که با ارائه بازی‌های خوب و البته جوانمردانه تیم ملی فوتبال ایران به موفقیت های بهتری دست پیدا کند.

این بازیگر سینما هم چنین بیان کرد: گروهمان، گروه سختی است از بهترین بازیکنان فوتبال جهان در تیم های ملی کشورها، توپ می زنند، نیجریه هم تیم بسیار خوبی است اما من امیدوارم که ایران از تیم های صعود کننده باشد.

اما به هر حال فوتبال غیر قابل پیش بینی است و در هر لحظه و ثانیه هر اتفاقی ممکن است بیفتد، ما آرزوی اتفاقات خوب را برای تیم ملی داریم.

وی در ادامه سخنانش عنوان کرد:‌ تیم ملی، مربی خوب و با تجربه و کاربلدی دارد، کی‌روش مربی بزرگی است و امیدوارم، اعضای تیم با همکاری و اتحاد و انجام دستورات و توصیه های کی روش در زمین با موفقیت مرحله اول را پشت سر بگذارند.

نورایی همچنین اظهار داشت:‌ بازیکنان تیم ملی باید به این خود باوری برسند که می توانند در صورت تلاش و بازی خوب و حرفه ای و نترسیدن از عنوان تیم ها و بازیکنان به نتایج خوب دست یابند.

وی در خصوص پروژه یار دوازدهم هم نیز گفت:‌ حضور در آن جا و در کنار بازیکنان و کادر تیم ملی بسیار دوست داشتنی و خواستنی است اما مهمتر از حضور ما در آن جا، این است که تیم ملی کشورمان موفق شود فارغ از اینکه چه کسی می رود و چه کسانی حضور دارند.

نورایی در پایان با ارسال پیامی به بازیکنان و تیم ملی گفت: به عنوان یک ایرانی می‌گویم که همه ما ایرانیان قلبمان پیش این عزیزان و چشممان به ساق پای آنهاست که انشاالله بهترین نتایج را در عرصه ورزشی- فرهنگی کسب کنیم.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار