علیرام نورایی:

ایفای نقش خلبان برایم افتخار است

در «تکخال آسمان» نقش یک خلبان را به عهده دارم که به درجه شهادت نائل می‌شود.

علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از حضور سر پروژه تلویزیونی سینمایی و شبکه پخش خانگی خبر داد.

وی در خصوص مجموعه تلویزیونی «تکخال آسمان» گفت: ساخت «تکخال آسمان» به پایان رسیده است و موضوعیت آن زندگی و شهادت یکی از شهدای گرانقدر هوانیروز شهید سرلشکر خلبان علیرضا حراف است.

نورایی در ادامه بیان کرد: از اولویت‌های انتخاب حرفه‌ای من کار کردن در حوزه دفاع مقدس است. برای سینمای دفاع مقدس و کسانی که در راه دفاع از کشور جانشان را کف دستشان گذاشتند، ارزش زیادی قائلم و به همین دلیل این نقش را پذیرفتم.

وی افزود: من در نقش یک خلبان شهید بزرگوار بازی می‌کنم و ایفای نقش یک خلبان شجاع دفاع مقدس برایم افتخارآمیز است.

این بازیگر در خصوص بازی در فیلم «آسپرین» به کارگردانی فرهاد نجفی، گفت: این فیلم که قرار است در 6 فصل ساخته شود، برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود.

نورایی اظهار داشت: فصل اول «آسپرین» که شامل شش قسمت است، برای توزیع در شبکه پخش خانگی آماده است و برای ساخت فصل دوم آن اقدام شده است. موضوع این  فیلم معمایی و علمی است.

بازیگر «ماتادور» در ادامه عنوان کرد: در یک پروژه سینمایی به نام «کنترل سی» نیز بازی کرده‌ام که فاز یک آن در شیراز فیلمبرداری شده است و عوامل در تدارک پیش تولید هستند. «کنترل سی» نیز یک فیلم اکشن پلیسی است.

وی در خصوص عدم تسویه حساب بعضی پروژه‌های قبلی با بازیگران گفت: همچنان بدهی بعضی از پروژه‌ها با من تسویه نشده و این موضوع هم دیگر شامل مرور زمان شده است. امیدوارم مرجعی برای برخورد با اینگونه بدقولی‌ها وجود داشته باشد تا پس از گذشت مدت‌ها از پایان پروژه، شاهد تسویه نشدن حساب مالی با بازیگران نباشیم.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار