در این نمایشگاه شرکت های خودروسازی هم چون گروه صنعتی ایران خودرو،ایساکو، ساپکو، ایران خودرو دیزل، گروه خودروسازی سایپا، سایپا یدک، سایپا دیزل، کرمان خودرو، دیار خودرو و رایان خودرو حضور یافتند.
بر اساس این گزارش؛ در غرفه سایپا از 5 خودرو رونمایی شد اما خودرو EADO محصول شرکت چینی چانگان که یکی از جدیدترین و پرفروش ترین سدان ها در این کشور است جلب توجه می کرد که گفته می شد در صورت عرضه به بازار ایران قیمتی حدود 70 میلیون تومان خواهد داشت.
همچنین اعلام رسمی سایپا برای تولید خودرو کیا سراتو در کارخانههای این خودروسازی از دیگر اتفاقات مهم در نمایشگاه شیراز بود.
غرفه ایران خودرو نیز در کنار رونمایی از خودرو دنا، از مذاکره برای تولید محصولات جدید شرکت سوزوکی در ایران خبر داد.
غرفه کرمان موتور نیز با به نمایش گذاشتن خودرو JAC A30 که برای اولین بار در نمایشگاه خودرو گوانگژو سال 2012 به نمایش درآمده بود، خبر از عرضه این محصول در 6 ماهه دوم امسال داد و همچنین ورود 720 به عنوان بزرگترین سدان لیفان دیگر خبر مهم برای بازار خودرو بود.
مسئولان شرکت بایک چین نیز با حضور در این نمایشگاه، خبر از راه اندازی کارخانه تولید خودرو با سرمایه گذاری مشترک شرکت دیار خودرو در سال آینده دادند، تا جایی که برنامه خود را در ایران تولید 100 هزار دستگاه خودرو تا سال 2020 عنوان کردند.
شرکت رایان خودرو با حضور در این نمایشگاه از خودرویی با عنوان F.A.W برای نخستین بار رونمایی کرد.
در این میان حضور آلفا موتور ایتالیا با در نظر گرفتن شرایط ویژه فروش برای آلفارومئو جولیتا در نمایشگاه شیراز توانست توجه بازدیدکنندگان این نمایشگاه را به سمت این غرفه جلب کند.
همچنین حضور شرکت اُپل آنهم پس از 20 سال در این نمایشگاه با توجه به سابقه ذهنی روشن از تولیدات این خودروساز آلمانی، بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت و طبق گفته مسئولین این شرکت محصولاتی هم چون CORSA، ASTRA ، INSIGNIA ، MOKKA و ADAM به بازار عرضه خواهند شد.
بر پایه این گزارش؛ در بخش باری نیز شاهد حضور پررنگ ایران خودرو دیزل با ارائه مدلی اتوبوس 12 متری با طراحی و ساخت این شرکت و نوعی اتوبوس یوتانگ به صورت CKD از محصولات مسافری، همچنین کامیونت جدیدی از محصولات باری استپیکاپ فوتون دو کابین و کامیون کشنده فوتون بودیم.
انتهای پیام/
سلام
حرف دل ماروزدي تو افغانستان با 15تا 20ميليون بهترين ماشين لوكس با استانداردهاي جهاني سوار ميشن ولي ما هنوز پرايدو صندوقشو برمي داريم ميشه وانت پرايد تازه افتخارم ميكنيم
تکلیف قشر متوسط و کم درآمد چیه؟
چرا کسی به فکر نیست ؟
باید همچنان از خرید پراید 20 میلیونی عاجز بود؟
(آیا شماهم با توجه به درد دل این مردم این نظر رو منتشر نمیکنید؟ )