محمدباقر قالیباف، شهردار تهران از سید عزت‌الله ضرغامی رییس سازمان صداوسیما به خاطر همکاری این سازمان در اطلاع رسانی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ در این هفته رادیو و تلویزیون با رویدادهای مختلفی همراه بود.

بنابراین گزارش، در مهمترین رویداد این هفته رادیو و تلویزیون، محمدباقر قالیباف شهردار تهران با عزت‌الله ضرغامی رییس سازمان صدا و سیما دیدار کرد.

محمدباقر قالیباف،از عملکرد صداوسیما در اطلاع رسانی به مردم و همکاری با شهرداری تهران قدردانی کرد.

معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط‌زیست با حضور در محل شبکه سلامت با مدیران و برنامه‌سازان این شبکه دیدار کرد.

همچنین، از انیمیشن "درنای دیده‌بان" محصول مشترک شبکه سلامت و سازمان‌ محیط‌زیست رونمایی شد.

صدا و سیما به مناسبت نیمه‌شعبان، میلاد با سعادت حضرت قائم (عج) ویژه برنامه‌هایی متنوعی را از شبکه‌های مختلف رادیو و تلویزیون پخش کرد.

همچنین برنامه "هفت کوچه" رادیو فرهنگ به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان ویژه برنامه‌ای را از این شبکه به روی آنتن برد.

طرح قرآنی 1448 مصادف با شب نیمه‌شعبان آغاز به کار کرد این طرح تا میلاد امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت.

ویژه برنامه "رادیو هفت" به مناسبت نیمه شعبان به بررسی موضوع شتشوی خانه خدا با گلاب به روی آ‌نتن رفت.

در دیگر رویداد این هفته، شبکه‌های مختلف صداوسیما همزمان با بازی‌های جام جهانی 2014 برزیل ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده است.

برنامه "بیست‌چهارده" به تهیه‌کنندگی و اجرای عادل فردوسی‌پور چند روز قبل از برگزاری مسابقات جام جهانی 2014 به پیشواز این بازی‌ها رفت‌، که در نخستین برنامه خود از "دو نگاه" هافبک تیم ملی فوتبال برزیل دعوت کرده بود.

این برنامه تا پایان جام جهانی علاوه بر پخش بازی‌ها، آخرین اخبار و اتفاقات را هم بررسی می‌کند.

شبکه رادیویی ورزش با برنامه "اوج فوتبال" تمامی مسابقات جام جهانی 2014 برزیل را پخش خواهد کرد.

"مزدک میرزایی" گزارشگر سه دیدار ایران با تیم‌های نیجریه، آرژانتین و بوسنی‌و هرزگوین است.

مرکز موسیقی و سرود صداوسیما برای هم‌آوایی با جام جهانی از هفت قطعه نماهنگ و 40 قطعه موسیقی بی‌کلام و با کلام رونمایی کرد،.

امیر تاجیک، احسان خواجه‌امیری، مجید سیادت، گروه کر مرکز موسیقی، محسن میرزازاده و ساجد ناهیدی از جمله هنرمندانی هستند که هم‌آوا با جام جهانی هنرنمایی کرده و در ساخت این نماهنگ‌ها همکاری کرده‌اند.

مرکز پویانمایی صبا بلندترین مجموعه انیمیشن را با عنوان "مهارت‌های زندگی" در قالب 250 قسمت ساخته که هر روز ساعت 19:40 از شبکه پویا، با هدف‌گیری گروه سنی 7 تا 14 سال به روی آنتن رفته است، فرخ یکدانه سرپرستی گروه کارگردانان و نویسندگان آن برعهده دارد.

در دیگر رویداد این هفته رادیو و تلویزیون، سریال "آب پریا" به کارگردانی مرضیه برومند در بخش "نگاهی دیگر" هجدهمین جشنواره بین‌المللی زیست‌محیطی با نام "حفظ و نجات" در شهر خانتی مانسیک در شمال غربی سیبری که در کشور روسیه برگزار می‌شود، موفق به دریافت نشان طلای هیئت داوران شد.

شبکه تلویزیونی بازار هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه را به صورت زنده پوشش تصویری داد.

"سید محمد پولادگر" رییس فدراسیون تکواندو و "رسول خادم" رییس فدراسیون کشتی از رییس سازمان صداوسیما به دلیل عملکرد رسانه ملی در پوشش سراسری مسابقات اخیر ورزشی، تکواندو و کشتی تقدیر کرد.

نشست اعلام ویژه برنامه‌های تابستانی و ماه رمضانی رادیو با حضور مدیر رادیو فرهنگ و رادیو ایران برگزار شد.

مستند "بنده خوب خدا" با محوریت زندگی اجتماعی و مبارزاتی "شیخ محمدتقی بهلول گنابادی" به تهیه کنندگی مهرداد موفق و کارگردانی امیرحسین عسگری به پایان رسیده است.

مجموعه تلویزیونی "امیرکبیر" ساخته سعید نیکپور محصول سال 1364 شبکه اول سیما، به زبان انگلیسی دوبله شده و از شبکه سحر در حال پخش است.

همچنین، سریال "پیامک از دیار باقی" به کارگردانی سیروس مقدم از رادیو نمایش پخش شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار