متئو کواچیچ بازیکن جوان تیم ملی فوتبال کرواسی با وجود شکست تیمش مقابل برزیل از سوی سایت فدراسیون جهانی مورد تحسین قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ نیمار ستاره بارسلونی تیم برزیل بدون شک با دو گلهای خود بهترین بازیکن دیدار افتتاحیه جام جهانی بود و در پایان هم به عنوان بازیکن برتر بازی معرفی شد اما سایت فدراسیون جهانی (فیفا) توجه ویژه ای هم به بازیکنان جوان حاضر در جام برای عنوان بهترین بازیکن جوان تورنمنت دارد.

متئو کواچیچ و آنته ربیچ دو مدعی عنوان بهترین بازیکن جوان جام هستند که در دیدار برزیل و کرواسی هم حضور داشتند. 

سایت فیفا می نویسد: اگر چه کواچیچ موفق به جلوگیری از باخت تیمش مقابل میزبان نشد اما قدرت و مصمم بودن وی در دیدار اول جام مشهود بود. هافبک اینترمیلان مثلث منسجمی را در میانه میدان کرواسی به همراه لوکا مودریچ و ایوان راکیتیچ شکل داده بود که جلوی تهدیدهای برزیل گرفت و از طرفی موقعیتهای حمله خطرناکی را برای کرواسی شکل داد.

ستاره 20 ساله کرواسی با توجه به خستگی زیاد و در حالی که بازی هنوز یک – یک مساوی بود در دقیقه 61 بازی تعویض شد و نیمار درست 10 دقیقه بعد گل دوم بازی را به ثمر رساند. 

در نهایت هم کواچ سرمربی جوان کرواسی فرصت کوتاهی به دومین بازیکن مورد نظر فیفا یعنی ربیچ داد که هر چند تلاشهای وی کافی نبود اما در مجموع نمایش خوبی در 10 دقیقه حضور خود داشت.

انتهای پیام/
 
 
برچسب ها: تمجید ، سایت ، فیفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار