نشست خبری رئیس‌جمهور امروز(شنبه) به مناسبت سالگرد 24 خرداد و پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران نشست خبری رئیس‌جمهور امروز(شنبه) به مناسبت سالگرد 24 خرداد و پیروزی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم برگزار شد.

در این نشست خبری جمعی از مدیران خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها از جمله الیاس حضرتی، امیر محبیان، عبدالرضا رشیدی، حجت‌الاسلام دعایی، محمدرضا حق‌شناس و جمعی دیگر از مدیران رسانه حضور داشتند.
 
در این نشست خبری همچنین محمدرضا صادق مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور، حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور، حمید ابوطالبی معاونت سیاسی نهاد ریاست جمهوری، حسین فریدون دستیار ارشد رئیس‌جمهور، محمدرضا نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور و پرویز اسماعیلی معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس‌جمهور حضور داشتند.
 
اجرای این نشست خبری به عهده "احمدی افزادی" رئیس دانشکده خبر و پرویز اسماعیلی معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور بود.

این نشست خبری با حاشیه‌های جالبی همراه بود که در ادامه می‌خوانید:
 
*** ایجاد رقابت میان نمایندگان شبکه‌های مختلف خبری برای قرارگرفتن لوگوها به صورت مناسب از نکات برجسته این جلسه بود که منجر به این شد که نشست خبری رئیس جمهور بدون هیچ لوگویی از شبکه‌های خبری برگزار شود.
 
*** استفاده از رایانه برای ثبت نام از خبرنگاران سوال‌کننده از دیگر نکاتی بود که در نشست خبری رئیس جمهور به چشم می‌خورد، اما متاسفانه برخی از خبرنگاران پس از برگزاری نشست خبری رئیس‌جمهور این ثبت نام را فاقد اعتبار دانستند و نسبت به نحوه پرسش خبرنگاران اعتراض کردند.
 
*** خبرنگاران برخی از رسانه‌های خبری معتقد بودند که علی‌رغم اینکه زودتر از بقیه خبرنگاران ثبت نام کرده‌اند، ولی اسامی آنها برای طرح سوال مطرح نشد و این موضوع باعث تا برخی از خبرنگاران پس از پایان نشست خبری رئیس‌جمهور اعتراض خود را به پرویز اسماعیلی معاونت اطلاع‌رسانی و ارتباطات دفتر ریاست جمهوری، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور و محمدرضا صادق مشاور رسانه‌ای وی اعلام کنند.
 
*** در حاشیه برگزاری این نشست، پرویز اسماعیلی با حضور در جمع خبرنگاران از اینکه وقت کافی برای طرح سوال همه خبرنگاران وجود ندارد عذرخواهی کرد و وعده داد که هر خبرگزاری که طرح سوال برای وی مقدور نشده است، می‌تواند درخواست خود را به صورت کتبی ارائه دهد و رئیس جمهور به آن پاسخ خواهد داد.

در حاشیه این مراسم برخی از خبرنگاران درباره عدم رعایت نوبت در طرح سوال با نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور هم به گفتگو پرداختند و دراین باره به وی گلایه کردند. 

*** در پایان این نشست خبری از خبرنگارانی که در این نشست شرکت کرده بودند با اهدای گل تقدیر به عمل آمد.
 
لازم به ذکر است، در این مراسم، حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان درباره مسائل مختلفی همچون مذاکرات هسته‌ای، حوادث تروریستی در کشور عراق، بهبود وضعیت اقتصادی کشور و کاهش نرخ تورم به اصحاب رسانه پاسخ داد.
 
در این نشست خبری ، نمایندگان رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی حضور داشتند و سوالات خود را از رئیس جمهور مطرح کردند.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار