نگاهی به فیلم "مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2" که "مارک وب" آن را کارگردانی کرده است.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران ؛ ، فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" که براساس کتابهای این داستان ساخته شده است درباره ابر قهرمان کمیک مارول یعنی "مرد عنکبوتی" است.

این فیلم به کارگردانی "مارک وب" و فیلمنامه نویسی "الکس کورتزمن"، "روبرتواورچی" و "جف پینکنر" دوم می 2014 در آمریکا اکران شد.

"مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2" که با عنوان "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2": ظهور الکترا انتشار یافت، دنباله داستان قسمت اول این فیلم می‌باشد.

ستارگان این فیلم "آندرو گارفیلد"، "اما استون"، "جیمی فاکس"، "دین دی هان" هستند.

فیلمبرداری این فیلم در شهر نیویورک و بین‌ماههای فوریه تا ژوئن 2013 صورت گرفته و در فرمتهای دوبعدی، سه بعدی و آی مکس سه بعد قابل مشاهده می‌باشد.

برخلاف نظرات مختلف منتقدان، "مرد عنکبوتی" یک موفقیت تجاری بوده و در دو هفته اول اکران خود 146 میلیون دلار در آمریکا فروش کرد.

قرار است سال 2016 قسمت سومی برای این فیلم ساخته شود و "مارک وب" بر صندلی کارگردانی بنشیند.

"پیتر پارکر"کار را زندگی خود می‌داند مثلا زمانی که در لباس مرد عنکبوتی ظاهر می‌شود و با انسان‌های شرور می‌جنگد، از زندگی لذت می‌برد، او اصلا به دنبال به دست آوردن مدرک دبیرستان‌اش نیست. "پیتر" به پدر "گوین" قول داده برای محافظت از "گوین" از او دوری کند و "پیتر" هیچگاه وفا به این قول را فراموش نمی‌کند.

زمانی که انسان شروری به نام "الکترو" و یک دوست قدیمی به نام "هری اوزبورن" در داستان فیلم ظاهر می‌شوند، "پیتر" سرنخ‌های تازه‌ای از گذشته‌اش کشف می‌کند و همه چیز دگرگون می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مرد ، عنکبوتی ، موفقیت ، لباس ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار