به همت سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گذر مهارت در بوستان ها و پارک های تهران برپا می شود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مدیر کارآفرینی و توانمندسازی سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران  گفت: موضوع تابستان هم به لحاظ اهمیت اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و هم به لحاظ در اختیار داشتن فرصت مناسب برای بررسی آینده شغلی ارزیابی شد. از این رو برنامه گذر مهارت با این رویکرد با عاملیت مناطق شهرداری در برخی بوستان ها و پارک های تهران برگزار می شود.

حجت پور افزود: گذر مهارت به دنبال تعامل سازمان رفاه شهرداری تهران با وزارت کار و سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار می شود و امکان آشنایی جوانان و نوجوانان با برخی مهارت ها که ممکن است به عنوان شغل آینده آنها باشد، آشنا می کند.

مدیر کارآفرینی و توانمند سازی سازمان رفاه شهرداری تهران اظهار کرد: در گذر مهارت ، متخصصین اقدام به آشنایی افراد با یک شغل و مهارت کرده و مراحل اجرایی کار به نمایش گذاشته می شود به طوری که با نمایش پیشه ها علاوه بر مشاهده چهره ای واقعی از مشاغل، فرصت آشنایی آنها با حرف جدید بازار کار فنی نیز مهیا می شود.

حجت پور با بیان اینکه افراد با مراجعه به گذر مهارت فرصت گفت و گو و دریافت مشاوره از متخصصان فن را پیدا می کنند، خاطرنشان کرد: کلیه مهارت ها و سرفصل های آموزش فنی حرفه ای در گذر مهارت به نمایش در می آید. به طوری که مشاغل مختلفی از گوهر تراشی تا مشاغلی همچون تعمیر موبایل ، تعمیر خودرو، معرق کاری ، منبت کاری ، خاتم کاری در این مراکز به نمایش در می آید و علاوه بر این افراد می توانند از این فرصت برای ارتباط و گذراندن دوره های آموزشی در مراکز بهره مند شوند.

برچسب ها: مهارت ، گذر ، بوستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار