رئیس فراکسیون حمایت از معلولان مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه فراکسیون حمایت از معلولان با حضور "علی ربیعی" وزیر کار و "ابوترابی‌فرد" نایب رئیس مجلس خبر داد.

"فاطمه آلیا" نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس و رئیس فراکسیون حمایت از معلولان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از برگزاری جلسه فراکسیون حمایت از معلولان با "علی ربیعی" وزیر کار و "ابوترابی‌فرد" نایب رئیس مجلس خبر داد و گفت: قرار است روز سه‌شنبه هفته جاری ( 27 تیرماه) نشستی با حضور "علی ربیعی" وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و "محمدحسن ابوترابی‌فرد" نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف فراکسیون حمایت از معلولان مجلس با مسئولان و سازمان‌های مردم‌نهاد در ایام مختلف سال افزود: این فراکسیون در فصول مختلف سال نشست‌های تخصصی برگزار می‌کند که نشست هفته جاری فراکسیون حمایت از معلولان در این راستا برگزار خواهد شد.

رئیس فراکسیون حمایت از معلولان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این اینکه در این نشست تمامی اعضای فراکسیون حضور دارند،‌ خاطر نشان کرد: هدف اصلی از برگزاری این نشست،‌ بهتر شدن وضعیت معلولان در کشور و همچنین پیشگیری از معلولیت‌ها بوده و قرار است در این جلسه پیشنهادهایی که قابلیت اجرا شدن دارند، در سطح کلان با وزیر مطرح شوند.

آلیا همچنین در رابطه با آخرین وضعیت طرح جمعیت و تعالی خانواده اظهار داشت: کار بررسی طرح تعالی جمعیت خانواده در کمیسیون فرهنگی مجلس به اتمام رسیده و قرار است طی هفته جاری این طرح با درخواست اولویت در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در رابطه با این طرح پیشنهادهای زیادی از سوی نمایندگان ارائه شده و قرار است این پیشنهادات در صحن علنی مطرح و به رای نمایندگان گذاشته شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار