طی بازدید رئیس پارک علم و فناوری استان مازندران به همراه جمعی از خیرین و مسئولین استان مازندران از پارک فناوری پردیس تهران خواستار برقراری ارتباط بیشتر جهت اشتغال‌زایی هستیم.

علی معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری استان مازندران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: طی بازدید از پارک علم و فناوری پردیس که با حضور مهندس ميرزايي فرماندار شهرستان سيمرغ، جعفري عضو شوراي شهر ساري، جمعی از خیرین استان مازندران از جمله حاج حسن صفري، مهندس كواكبيان، مهندس قاسمي، رئیس پارک علم و فناوری مازندران را همراهی می کردند با آخرین فعالیت ها و دستاوردهای دانش بنیان و طرح های تجاری سازی شده مستقر در پارک پردیس آشنا شدند.  

وی افزود: هم چنین در نشستی که با حضور مهندس صفار نیا رئیس پارک فناوری پردیس و جمعی از کارکنان آن مجموعه برگزار شد رئیس پارک پردیس ضمن خیر مقدم گویی به هیات پارک مازندران، در گزارشی با اشاره به استقرار بیش از 147 شرکت و واحد دانش بنیان در این مجموعه و اشتغال زایی حدود 3000 نفر ، فعالیت پارک‌های علم و فناوری در کشور را برای تسریع در امر توسعه کشور بسیار مهم دانستند.  

معتمدزادگان تصریح کرد: امیدواریم که ارتباط بیشتر با پارک پردیس به منظور بهره‌گیری از تجربیات آن براي پيشبرد اهداف عاليه و تجاري سازي فناوري‌هاي نوين و اشتغال زايي براي نسل جوان و تحصيل‌كرده استان مازندران شدند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار