فردریک چان نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری (UCI) ، مارتین براوان از هلند و لوک گی سُن از بلژیک داوران بین المللی و رسمی (UCI) و درک رونی از ایرلند افسر کنترل دوپینگ برای نظارت بر کیفیت ، ارتقاء و برگزاری بیست و نهمین دوره تور بین المللی نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) وارد تبریز شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،فردریک چان نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری (UCI ) از هنگ کنگ به همراه 2 داور رسمی UCI مسئولیت مهم تثبیت تور را بر عهده دارند.

بیست و نهمین دوره تور در شش مرحله و به مسافت 990.4 کیلومتر و از بیست و هفتم خردادماه جاری تا یکم تیرماه سالجاری در سه استان آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل برگزار می شود و مسیر ارومیه تا منطقه آزاد ارس در مرحله دوم با 210.3 کیلومتر طولانی ترین مسیر تور است. هزینه برگزاری تور 15 میلیارد ریال برآورد شده که از این مبلغ 10 میلیارد ریال هزینه اجرایی و پنج میلیارد ریال (120 هزار یورو) صرف هزینه جوایز و میهمانان و تیم های خارجی خواهد شد.

240 نفر نیز کاروان 220 نفری دوچرخه سواران این دوره را همراهی خواهند کرد.

دراپاک استرالیا، آیسان و اوکیو ژاپن، آلفا بالتیک لیتوانی، اسلوواکی، دوکلاپراها و اکسپریمنت جمهوری چک، کلس اوکراین، وورال برگ اتریش، تیم های ملی سوریه، ازبکستان، گرجستان و آذربایجان به همراه پتروشیمی و شهرداری تبریز، آینده و پیشگامان کویر یزد برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند.

گفتنی است:بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری نیمه حرفه ای بین المللی ایران – آذربایجان از 27 خرداد در مسیر استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و اردبیل با حضور 17 تیم خارجی و داخلی و زیر نظر اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری و فدراسیون دوچرخه سواری کشور برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ش/ن
برچسب ها: دوچرخه ، سواری ، ورود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.