رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: در ایام ماه مبارک، نمایشگاه ضیافت برای ارائه مایحتاج خانوارها با تخفیف ۵ تا ۱۵ درصدی در ۵ نقطه تهران و شهرستانها برپا می‌شود.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، قاسم‌علی حسنی به تدابیر اندیشیده شده برای ارائه کالاهای اساسی و مایحتاج خانوارها در ایام ماه مبارک اشاره کرد و گفت: مجوز برگزاری دو نمایشگاه ضیافت در مصلی تهران و حکیمیه تهرانپارس تائید شده و ثبت‌نام غرفه آن نیز آغاز شده است، همچنین در 3 نقطه دیگراز جمله بوستان ولایت، فرهنگسرای خاوران و استادیوم تختی نیز این نمایشگاه‌ها برپا خواهد شد اما هنوز قطعی نشده است.
 
وی در مورد مزایای برگزاری این نمایشگاه نسبت به مکان‌های دیگر گفت: تمامی اقلام اساسی و مورد نیاز خانوارها از جمله برنج، روغن، شکر، حبوبات، خرما، پنیر و گوشت با تخفیف 5 تا 15 درصدی در این نمایشگاه‌ها به مردم عرضه خواهد شد.
 
وی در مورد مدت برگزاری این نمایشگاه نیز گفت: 3 روز قبل از آغاز ماه مبارک نمایشگاه‌های ضیافت برپا خواهد شد و تا هفتمین روز ماه مبارک ادامه خواهد داشت.
 
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی به این نکته اشاره کرد که بازرسان اتحادیه در سراسر کشور بر کیفیت و قیمت محصولات ارائه شده در نمایشگاه‌های ضیافت نظارت خواهند کرد.
 
حسنی در پاسخ به اینکه در بخش عمده فروشان مواد غذایی چه تغییری در قیمت‌ها رخ داده نیز خاطرنشان کرد: فعلاً که تا 30 خرداد افزایش قیمتی نخواهیم داشت و پس از آن نیز منتظر دستورالعمل دولت خواهیم بود اما از آنجایی که در بازار رکود حاکم است به نظر می‌رسد قیمت‌ها افزایش چندانی نداشته باشد.

انتهای پیام/

منبع:فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار