جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی عصر روز گذشته از بخش هایی از صدا و سیما بازدید كردند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، قائم مقام صدا و سیما كه میزبان نمایندگان مجلس بود در سخنانی مشكلات تولید و نیاز های این سازمان را برای تولید آثار فاخر تشریح كرد.
 
 سید رمضان موسوی مقدم در این نشست كه رئیس شبكه قرآن و معارف سیما و جمعی از متولیان امور معارفی سیما حضور داشتند ،با بیان اینكه 30 درصد آثار تولیدی سازمان صدا و سیما به برنامه های معارفی اختصاص یافته است گفت: در حال حاضر برای تولید آثار فاخر با مشكل اعتبارات و بودجه مواجهیم . وی گفت رویكرد اصلی سازمان برنامه ریزی برای تولید و ارائه برنامه ها و آثار معارفی است و در این مسر تا كنون آثار نمایشی ، لیلم های سینمایی و سریال های قابل توجهی تولید كرده ایم .  
 
وی در عین حال از نمایندگان مجلس خواست برای تقویت و ادامه این روند ، سازمان صدا و سیما را در تصویب بودجه های مورد نیاز یاری كنند .
 
در این نشست نمایندگان مجلس شورای اسلامی با قائم مقام سازمان صدا و سیما در باره مسائلی چون تولید برنامه های قرآنی ، افزایش برنامه های معارفی ، نگاه ویژه به موضوع حجاب در برنامه ها و فیلم های تولیدی ، پرداختن به سبك زندگی اسلامی در تولیدات رسانه ملی و پاسخ به شبهات از طریق این رسانه تبادل نظر كردند .
 
نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از این نتشست از بخش های مختلف شبكه قرآن بازدید كردند و در استودیوی ضبط برنامه های این شبكه با نحوه تولید برنامه های معارفی آشنا شدند .


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار