سخنگوی کمیسیون حقوقی، قضایی مجلس از تصویب مهلت اجرای آزمایشی "قانون ثبت اختراعات طرح‌های صنعتی و علائم تجاری" در این کمیسیون خبر داد.

میرهادی قره‌سید رومیانی نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو و سخنگوی کمیسیون حقوقی، قضایی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون متبوع خود اظهار داشت: ماده 9 طرح جامع "کاداستر" که صبح امروز برای بررسی بیشتر از صحن علنی مجلس به کمیسیون ارجاع شده بود بررسی و اصلاح شد.

وی با اشاره به دستور کار دیگر این کمیسیون افزود: همچنین در این جلسه طرح تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ثبت اختراعات طرح‌های صنعتی و علائم تجاری به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس ادامه داد: سوال عابد فتاحی نماینده مردم ارومیه از وزیر دادگستری در خصوص سوء مدیریت و عدم پاسخگویی شفاف، در شان و منزلت ارباب رجوع در دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت دادگستری نیز مطرح شد که این نماینده با توضیحات وزیر قانع شد.
 
رومیانی در پایان یادآور شد: سوال علی ایرانپور از وزیر کشور نیز به علت عدم سفر وزیر به سوئیس و عدم حضور وی، به جلسه آتی کمیسیون موکول شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار