اوقات فراغت به سبک آدم های موفق

برای آنکه به موفقیت های شایان ذکر دست پیدا کنید، باید حال و روزتان با گذشته تغییر کند. مهم نیست که مال و منال بیشتری بیاندوزید، مهم این است که در مقایسه با متوسط مردم از کیفیت مطلوب تری برخوردار گردید.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، مخرج مشترک همه ی انسان ها این است که می خواهند شاد و خوشبخت باشند. به زبان ساده، خوشبختی به معنای نبودن احساسات منفی است. وقتی پای احساسات منفی در کار نباشد، آنچه باقی می ماند عواطف و احساسات مثبت است. بنابراین حذف احساسات منفی کار مهمی است که باید صورت بگیرد.


بررسی ها نشان می دهند، شرط لازم کار زیاد انضباط و نظم و ترتیب شخصی است. موفقیت تنها زمانی امکان پذیر است که بر تمایل طبیعی به کم کاری غلبه کنید و نخواهید که راه راحت را بروید. موفقیت پایا تنها زمانی امکان پذیر است که خود را مقید به کار طولانی بکنید.

گفتنی است، انسان های موفق حتی در اوقات فراغتشان نیز به فکر ساعات گذشته خود هستند و نحوه بازدهی کارشان و یا عملکردهایشان را مورد ببرسی قرار می دهند و در ساعات استراحت خود نیز به کسب و کارشان و یا هدفشان تمرکز می کنند.

نتایج مطالعات نشان می دهند، رشد و بهسازی شخصی در تمام مدت عمر و متعهد شدن برای رسیدن به سطح بهترین ها، به تصمیم جدی و قدرت اراده بستگی دارد. هر گاه مطلب جدید می آموزید و از آن استفاده می کنید، عزت نفس و احترام به خود شما افزایش می یابد و شما باید در تمام لحظه هایتان حتی در اوقات فراغتان به دنبال رشد شخصیتی خود و یادگرفتن مطالب جدید باشید.

انتهای پیام/
برچسب ها: موفق ، زندگی ، افراد ، هدف ، تمرکز ، تلاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار