معاون آموزشی و فرهنگ ترافیک راهور ناجا از سقوط بار یک دستگاه جرثقیل کاتو بر روی یک دستگاه سواری سمند در شرق به غرب نیایش و به دنبال آن ترافیک سنگین در این محور خبر داد.

سرهنگ جهانی معاون آموزشی و فرهنگ ترافیک راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: ساعت 10:25 دقیقه صبح امروز در مسیر شرق به غرب نیایش قبل از پاکنژاد یک دستگاه جرثقیل کاتو  که در حال بلند کردن باری بود به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی این بار بر روی یک دستگاه سواری سمند سقوط کرد.

به گفته این مقام مسئول انتظامی؛ در این حادثه در حالیکه راننده خودروی سمند در داخل خودرو مبحوس شده بود، یک دستگاه وانت پیکان که در حال عبور از این مسیر بود به دلیل اینکه تصمیم  داشت که با خودروی سمند برخورد نکند از مسیر منحرف شده و منجر به واژگونی شد که متاسفانه در این حادثه راننده وانت پیکان مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد.

معاون آموزشی و فرهنگ ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: جرثقیل برای یک کارگاه که محل احداث ساختمانی بود مشغول به کار بوده است و هم اکنون ترافیک در این محدوده سنگین گزارش شده است.

**راننده خودرو به مراکز درمانی منتقل شد

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: در ساعت 10:03 دقیقه صبح امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از سقوط یک دستگاه جرثقیل به سطح بزرگراه نیایش و برخورد با یک دستگاه خودرو سمند مطلع شد و بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی عازم محل حادثه در شرق به غرب بزرگراه نیایش نرسیده به خروجی سعادت آباد شدند.

وی ادامه داد: در این  حادثه یک جرثقیل 25 تنی از قسمت فوم دچار شکستگی شده بود ودر سطح بزرگراه بر روی یک دستگاه خودرو سمند که در حال عبور بود سقوط کرد و راننده در داخل کابین محبوس گردید.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش نشانان به علت ترافیک سنگین در بزرگراه مسافتی را با تجهیزات پیاده طی کردند تا به محل حادثه رسیدند و بلافاصله پس از برش قطعات خودرو راننده را خارج وتحویل عوامل اورژانس دادند که خوشبختانه زنده بود.

این مقام مسئول آتش نشانی یادآورشد: با کمک یک جرثقیل سنگین جرثقیل سقوط کرده جا به جا شد و محل حادثه تحویل عوامل راهور شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار